midlin Skrevet 12. juni 2007 #1 Skrevet 12. juni 2007 spåd og tror på det?? eller at det stemmer??..jeg ble spådd at jeg skulle bli gravid i september..har blitt spådd før og det har ikke stemt i det hele tatt..hvor mye tør dere å stole på spådamene???
Lykkeliten *På overtid* Skrevet 12. juni 2007 #2 Skrevet 12. juni 2007 Jeg blei spådd to ganger da jeg blei prøver i september, og begge sa at jeg skulle bli gravid i jula eller rett etter så jeg tror ikke noe på det jeg... Hadde litt trua da, men den er blitt borte.. Har litt vanskelig med å tru at de kan spå deg selv om de ikke ser deg...
bittelill Skrevet 12. juni 2007 #3 Skrevet 12. juni 2007 Jeg har blitt spådd at jeg skal bli gravid i august.. Vet ikke helt om jeg tror på det, men håper i alle fall at det blir senest i august Hvem var det som spådde dere da?
midlin Skrevet 12. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 12. juni 2007 hei..ok..jeg vet ike om jeg tror på det jeg heller..jeg får jo bare store forhåpninger og blir skuffa når det ikke skjer noe..så jeg tror jeg lar være å stole på det...kimby tror jeg hun het hun som spådde meg
bittelill Skrevet 12. juni 2007 #5 Skrevet 12. juni 2007 Nei men det er jo litt moro selv om man ikke heeelt tror på det Jeg ble spådd av Krin. Det er jo noen som legger inn tilbakemelding på noen av spådamene om at de treffer, men med så mange spådommer må jo noe stemme kanskje?
midlin Skrevet 12. juni 2007 Forfatter #6 Skrevet 12. juni 2007 ja..det er vel sansynlig at noe må stemme ja..hehe..vi får se da..om det blir september eller før ellet etter... lykke til hvertfall:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå