Strutsen har nå 2 gutter! Skrevet 12. juni 2007 #1 Skrevet 12. juni 2007 Vi har nesten bestemt oss for TFK Joggster Twist, men jeg ser at veldig mange her inne er mer begeistret for EW og OTH. Hvorfor det? Vi bor i 4.et uten heis og jeg har lite lyst til å la knøttet ligge nede når jeg er oppe. Stor bag har derfor vært viktig for oss. TFK har en bag på 82 cm (innvendig) og vi synes den virker solid og lett å trille. Tar vi feil? ;-) Dette med barnevogn er jo litt viktig og vi har lyst til å kjøpe en god vogn som vi kan ha lenge. Fint hvis dere kommer med innspill og deler gode og dårlige erfaringer. Takk.
1+1=2+1+x Skrevet 12. juni 2007 #2 Skrevet 12. juni 2007 Baggen er stor ja - men ikke minst LETT;) Hele vognen veier jo bare 13,5 kg... Endte opp med denne vogna selv - men har desverre ikke fått prøvd den enda. Venter, venter...
Strutsen har nå 2 gutter! Skrevet 12. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 12. juni 2007 Hvor kjøpte du den, og hva kostet alt sammen? Har du bestilt den fra Nederland? Det er en stund til det blir baby her, men det er så gøy å titte og fundere på hvilken vogn vi helst vil ha. :-)
Lykkeliten og jeg Skrevet 12. juni 2007 #4 Skrevet 12. juni 2007 Fordelen med tfk er at den har en skulderstropp, slik at når du legger den sammen tar du den bare over skulderen som en vanlig bag/veske. Og mens babyen bruker bagdelen, kan du bare bære barnet i bagen i den ene hånda mens du har understellet over skulderen på den andre siden.
1+1=2+1+x Skrevet 12. juni 2007 #5 Skrevet 12. juni 2007 Kjøpte min på Barnas Hus jeg. Vet jeg kunne bestilt den billig fra Sverige og Tyskland... men, vet at vogner (uansett merke/pris) ofte er små feil med. På barnas hus lovte de meg rask service, og det er relevant for meg. Men har nok betalt en god del tusen for det ja:) På barnas hus fikk jeg også regntrekk til både baggen og spotsdelen gratis. Samt 20 % på stellebord, en gratis ammeute og bleiebøtte. De gir % og gratisting viss du spør og stusser litt;) Går fint ann å prute i Norge og;)
mamma-1977 Skrevet 13. juni 2007 #7 Skrevet 13. juni 2007 Vi kjøpte den doble TFK Joggster Twist på Happyland på Svinesund igår (over tlf) til NOK 4.200,-, og det er billigere enn å handle den fra Nederland/Tyskland.
Gjest Skrevet 13. juni 2007 #8 Skrevet 13. juni 2007 bagen er ikke spesielt dyp, så hvis dere skal pakke en stor voksi pose oppi den blir det traaangt.. Jeg har skrevet litt på andre innlegg om TFK Som sagt var jeg misfornøyd,men det var pga flere småting som ble til en stor ting.. Kjenner andre som har vognen og er knallfornøyd,de bruker sportsdelen da,tror den er mest populær. Lykke til med vognvalget PS city crossen er lettere enn TFKen,jeg synes den var tuung..
LadyLay Skrevet 13. juni 2007 #9 Skrevet 13. juni 2007 Mener du at du kjøpte TFK Twinner Twist på Happyland, eller har de en modell til som jeg ikke kjenner til? Når du var der i går - hvilke farger hadde de på lager?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå