Gå til innhold

Dere med OTH ...

Anbefalte innlegg

Skrevet

2spørsmål -->

hva har dere oppi vogna?

Tenker nå på dem som bruker sportsdelen, sånn uavhengi av varme osv..

Vi har ikke "bøylen" som skal være på vogna der, å jeg har merket at jenta mi er flink til å sparke bort det som hun har rundt seg. Derfor bruker vi å ha en vognpose som blir holdt fast med hjelp av selene på en måte. Men nå er det jo ikke vær for vognbosen. uansett om det ikke er sol eller om det regner, så er den alt for varm på denne årstiden.!

Hva bruker dere?

enda ett spørsmål.. når det er sol, er barnet ditt så lang at han/hun sitter "under" kalærsjen der? jenta mi er nemlig så kort så det er ingen vits å ha den på vogna..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi bruker bøylen. Den er super. Da bruker vi ikke selene.

Skrevet

Vi har bare lammeskinn vi nå om sommeren, om vinteren bruker vi Buggymummy, voksipose eller skinnfell og dyne... Skal kjøpe bumperbar til høsten tenker jeg, praktisk å holde dyna på plass! :-)

Vi har kjøpt en solskjerm fra Teutonia som gjør at kalesjen skygger for ansiktet til snuppa, helt genialt, og den passer ypperlig på OTH! :-) Se her:

http://www.lilleprinsen.no/product/9272/9272/429381/_Teutonia_Solskjerm.html

Skrevet

mammamia **

så praktisk da.. kor du har kjøpt den?

veit jo du bor/holde til i trondheim.. :D

Skrevet

Kjøpte den sammen med Mistralen jeg solgte til fordel for OTH'n ;-) Fra www.pingpong-online.com..! Vet ikke om de selger den i Trondheim, må i så fall være på Barnas Hus... Den er helt genial ja..!

Skrevet

...mener Barnas Beste - blander alltid, hehe..!

Skrevet

Nå har vi ikke noe i OTH'en, i vinter brukte vi dunpose. Og vi har bøyle, bruker sjeldent seler.

Skrevet

Bruker erteposen fra dotedot.com på kalde dager, eller nøstebarnteppe eller ingenting på varmere dager. Har seat insert i med sommersiden opp som underlag i vogna. Har bumperbar og den er super, da kan han sitte uten seler og "cruise" i vogna, det synes han er stor stas! Selene kommer bare på om han blir altfor vill og prøver å klatre av i fart, det hender nemlig, hehe :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...