Gå til innhold

Dere med "private" skravletråder


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hvorfor kan dere ikke ta dette som PM eller på msn? Så slipper vi andre å måtte kommer over innleggene deres hele tiden!

 

Signerer med anonym, regner med at dere "skyldige" går i selvforsvar og blir sint :PP

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har ingen private tråder, men ser liksom ikke helt problemet jeg?

Hvis alle skrev en liste her inne om hva vi syntes var ok og ikke å skrive om her, ville det ikke blitt mange ting å skrive om her inne tror jeg. Synes det blir å henge seg opp i bagateller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har heller ingen skarvaletråd med noen, men jeg ser ikke problemet. Er jo bare å ikke klikke seg inn på de skravletrådene da vel..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har heller ingen privat skravletråd, men ser virkelig ikke problemet med det heller. Folk må da få lov til å diskutere i offfentlighet hvis de vil, regner med at de er klar over at andre da kan finne på å lese hele tråden om de ønsker. Det blir litt som å prate i mobil på bussen..! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Djizes,det er virkelig sensurering her inne idag! Ikke skriv om det,og ikke om det,gjør sånn og sånn!

 

Skru av maskinen og finn noe annet å gjøre da,om det plager dere så mye! Er dere sjalu fordi noen her inne får venner,eller?

 

Virkelig storhjerta av dere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har absolutt ikke noen som helst problemer med at andre har private skravletråder her inne....

Jeg skriver det samme som jeg skrev på det innlegget som handler om at folk som mister ikke skal skrive innlegg.....vær så snill til dere som syntes dette er dumt......STYR UNNA OG IKKE LES DISSE INNLEGGENE.

Syntes det er så mange som legger seg oppi småting.

Min mening er ihvertfall at alle er velkomne her uansett om en har mistet, eller om man legger inn private skravleråd.

 

Klem:0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er helt enig med de fleste over her i at slike tråder er helt i orden, og at det nå får være slutt på disse forsøkene på sensur. I det siste har det igjen utviklet seg en litt ubehaglig trend her inne av at noen klager på alt, og jeg synes det er unødvendig å være så kritisk til hva andre velger å ta opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er så koselig å ha en skravletråd :o) Har hatt en leeeenge og kommer til å fortsette med det. BliGravid er full av skravletråder. Nå har vi begge kommet oss over til 1 tri, og jeg har tilogmed kommet til 2 tri. Tråden har vi hatt leeenge på BliGravid, og vi tar den med oss videre gjennom svangerskapet og på DinBaby. Det er ordbegrensing på PMer, så der sliter vi med å få ut alt det skravlet vi sitter inne med. Om det er noen som kjeder seg så er det bare å lese.

 

Kan jo fortelle at Emblamamma og jeg er blitt veldig gode venninner i virkeligheten også, og har kost oss masse sammen med døtrene våre på samme alder og hatt laaaange sommerkvelder vi har kost oss med god mat og brus, siden vi begge er gravide nå.

 

Om vi støter noen, beklagligvis...men det er jo ikke sensur her inne. Få dere en skravletråd selv, det er kjempekoselig :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser heller ikke problemet ditt, for man trenger ikke å lese alle innleggene som er her, og jeg kan ikke si jeg syns det er noe problem at noen har skravletråder her inne. Man får gjerne bedre kontakt med noen, og vil følge dem litt ekstra. Det er bare å hoppe over de.

Aner jeg et lite snev av misunnelse her?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...