Anonym bruker Skrevet 12. juni 2007 #1 Skrevet 12. juni 2007 hvis jeg plukker ut mesteparten av jalapenosene og løken ? han er 5mnd
*Sjokomelk* Skrevet 12. juni 2007 #2 Skrevet 12. juni 2007 hmm.... jeg tror ikke det er verdens beste ide han er jo liten ennå og tacokjøtt med krydder i er ganske sterkt , vertfall hvis han får i seg jalapeno!! nei uff jeg ville aldri gjort det , dem har jo ikke mage til slik mat på 5mnd....
Mamman til M&E Skrevet 12. juni 2007 #3 Skrevet 12. juni 2007 Dette nekter jeg å tro er et seriøst spørsmål! Her er det noen som liker å trekke i folk :-)
ScaryMama Skrevet 12. juni 2007 #4 Skrevet 12. juni 2007 Nei! Det har MASSE salt og babyer skal heller ikke ha stekt kjøtt.
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2007 #5 Skrevet 12. juni 2007 sterk mat er ikke farlig i seg selv. I andre land spiser jo små bran sterke krydder. Men salt og kverna kjøtt (kjøttedeig, farsemat) ville jeg ha ungått mens de er såpass små. og stekt kjøtt skal de jo ikke ha før de er 1 år. Kanskje heller koke litt rent kjøtt og mose det til den lille?
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2007 #6 Skrevet 12. juni 2007 Dette er klart en spøk...hvorfor skulle en 5 mnd gammel baby spise taco??? Morsom spøk..håper det er spøk...ellers er personen bak innlegget fullstendig komplett idiot!!
Jente89 ♥ Skrevet 12. juni 2007 #7 Skrevet 12. juni 2007 Nei hiv på lit ekstra jalapenos og mais, løk å sånt !
haater husarbeid Skrevet 12. juni 2007 #8 Skrevet 12. juni 2007 NEI, er masse salt i tacokrydder. Det er verre for han enn jalapenosen og løken. Pluss at han kan få vondt i magen av det. Tror jeg hadde venta til han var året ja. Mest pga saltet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå