Gå til innhold

Heij noen som kan hjelpe meg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heij jeg har skrevet flere ganger, vet ikke hva jeg skal tro. Hadde ikm 31. mai og fikk en rar blødning 2. mai som varte til 3. mai, var ikke normal menstrasjon. Blødde ikke mer enn at det dekket bodt av et glass. Hadde brun utflod dagen før og etter. Jag hadde eggløsning den 17. mai og en uke etterpå fikk jeg smerter i korsryggen, på sidene av magen, dette varte lenge og er ennå plaget med det. Har også hatt hodepine og spenn i tennene. I går og i dag har jeg vært plaget med blødende tannkjøtt. Og i dag fikk jeg en plutselig kvalme, når jeg har brekket meg går det over og kommer tilbake etter noen timer. Er 2 uker over ikm og grav testene slår ikke ut. Så jeg kan jo ikke være gravid eller hva?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ta deg en tur til legen du, og få tatt en blodprøve. Ev. en innvendig ul, fordi det skjer at man ikke har nok hcg i kroppen, selv om man er gravid, til at det slår ut på tester. Og i tilfellet det er en kjemisk graviditet e.l. så bør du få undersøkt deg...... men da skal det jo også slå ut som gravid på en test. Vil ikke skremme deg. Du har jo maaange symptomer på graviditet, og som sagt. Det er ikke alle som får en positiv test selv om de er gravide :) Masse lykke til, og kom deg til en lege :)

Skrevet

Tusen takk for svar, er bare litt redd for å gå til legen.

Jeg vergrer meg hver gang det er noe før jeg tørr å gå.

Noen som har fått sene svar på testene?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...