♥ McQueen♥ Skrevet 12. juni 2007 #1 Skrevet 12. juni 2007 Må man vente noen uker eller går det bra så lenge babyen ammer fint??
Nikki_29 med 2 prinsesser Skrevet 12. juni 2007 #2 Skrevet 12. juni 2007 Det sies vel litt forskjellig på det punktet. Melkeproduksjonen og ammingen bør gå greit før en begynner med det sier kanskje de fleste. Føles det nødvendig og du har kommet i gang, så kan du sikkert prøve. Vi har prøvd å få vår jente til å ta smokk i flere uker, men er ikke noe glad i den. (1 mnd gammel) Hun har ett enormt sugebehov og skjønner ikke sitt eget beste. Eller det er kanskje det hun gjør, bruker puppen som smokk
Gjest Skrevet 12. juni 2007 #3 Skrevet 12. juni 2007 Gutten min fikk smokk av de som jobba på barsel dagen etter han kom ut..
Gjest Skrevet 12. juni 2007 #4 Skrevet 12. juni 2007 Skulle visst heslt vente i 3 uker til amminga var ok.., men d holdt ik vi ut. Fikk på dag nr 4, pga enormt suttebehov
Marimekko ♥2 gutter♥ Skrevet 12. juni 2007 #5 Skrevet 12. juni 2007 Vi begynte på sykehuset og det gikk helt greit! Synes det er så rart at noen jorrdmødre sier at man ikke skal begynne med smokk tidlig, men å la de suge på lillefingeren er helt greit... Skjønner liksom ikke forskjellen der... Jeg lå med fingeren i munnen på lillegutt hele den andre natta på sykehuset fir han hadde så stort sugebehov og våkna og skreik hver gang jeg tok den ut... Da er det jo bedre å putte i en smokk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå