vimsa .-) på overtid Skrevet 12. juni 2007 #1 Skrevet 12. juni 2007 hei! jeg er litt engstelig, etter at jeg hadde ma forrige gang jeg var graivd, det er to år siden, nå er jeg endelig lykkelig gravid på nytt, i uke 6 et sted. Men har så få symptomer... litt stikk i magen av og til, ellers ikke noe... er det normalt? noen som vet? fler som ikke har symptomer...?
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2007 #2 Skrevet 12. juni 2007 Hvis du leser noen innlegg her ser du at det er heeeeeeeeeeeelt normalt!
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2007 #3 Skrevet 12. juni 2007 Hei. Jeg er 6+2 i dag og har heller ikke så mye symptomer. Synes nesten det var mer for en uke siden. (Kanskje jeg har vent meg litt til det?) Kjenner litt stikkinger i magen noen ganger også er brystene litt ømme. Skjønner at du er engstelig, men jeg synes du skal prøve å tenke på at du er heldig : )
Engulknappvirrevirrevapp Skrevet 12. juni 2007 #4 Skrevet 12. juni 2007 jeg er i uke 11, og jeg har heller ike hatt sørlig symptomer, annet enn at jeg er mer sulten og trett enn vanlig. Men i går var jeg på ultralyd, og alt var i skjønneste orden:)
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2007 #5 Skrevet 12. juni 2007 Dere MÅ slutte å engste dere!! MA & SA , kutt ut å les om det Dere blir gærne. Nyt heller svangerskapet , å ta sorgene når de evt kommer , ikke før!!!!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå