Gå til innhold

He he, noen av elevene mine har gjetta at jeg er gravid...og jeg er bare 9+2:-)

Anbefalte innlegg

De har ikke turt å spørre meg da, i tilfelle jeg bare har lagt på meg! Men de hadde spurt en kollega om hun visste noe:-) Jeg er spinkelt bygd, og har fått kulemage som stort sett sikkert bare skyldes at jeg er oppblåst, men den synes nok mer enn jeg trodde! Jeg jobber på videregående til opplysning.

Fortsetter under...

Hehe, så moro!

Det begynner å bli synlig hos meg også, syns jeg. Er i alle fall utrolig slitsomt å holde magen inne, føler meg konstant litt feit. Så nå i helga slapp jeg rett og slett magen ut, og så plutselig litt gravid ut:)

Blir fint når vi får skikkelig mage, da!

Heldigvis har jeg mest 1.klasse, så de har ikke merket noe enda. Men kollegaer har nok skjønt det, må fortelle det til uka. Jeg holder også inn magen så godt jeg klarer, og husker. Men når jeg kommer hjem!! Da går den rett ut;)

Så morsomt! Jeg har selv jobbet på videregående, og ble sjokkert over hvor mye detaljer de suger til seg. De legger merke til absolutt alt, og er nesten umulige å lure. De bryr seg sikkert mye om deg! Jeg er bare 8+1 selv, og merker at maven er flat om morgenen og stor om kvelden.

-Håper du er i fin form!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...