Gå til innhold

Ingen som har vært på 4 mnd kontroll enda eller?

Anbefalte innlegg

Gjest otilie79;)

Vi var i dag, selv om vi egentlig ikke skulle før i mårra. (Så feil på timekortet:/) Men fikk veid og målt likevel da:)

Lillemora var blitt 6470 gram tung og 61 cm lang siden sist:o)

Hun var 4315 gram v fødsel, og 6120 gram sist kontroll hvis jeg ikke husker feil, og 52 cm lang v fødsel, og 59,5 cm lang sist (v 3 mnd kontroll:)

Fortsetter under...

Hei hei:) Vi var også på 4 mnd idag:) Isabell var blitt 6185g og 63 cm. Var 3650g og 50 ved fødsel og 5,7 kg og 60 cm på 3 mnd. Så har strekt seg tre cm på 1 mnd!! :)

Tror ikke det er alle som har tre mnd. To venninner av meg hadde ikke 4 mnd og vi går på samme helsestasjon men hos tre forskjellige helsesøstre:)

Vi skal ikke på 4 mnd kontroll, vi.

Var på 3mnd, og skulle egentlig på 5 mnd i juli, men på grunn av ferie blir det ikke før snuppa er litt over 6 mnd.

Men tenkte å stikke innom å veie og måle snart, er jo litt nysgjerrig..

Annonse

snuppa mi var 4665g og 51cm v fødsel, 5110g og 56 cm v 6 uker, 5750g og ca 60 cm ved 3mnd, og 6325 g og ? ved 4 mnd, ville ikke måle lengden pga pute barn. men hun er lang og tynn, må begynne med grøt snart tror jeg

Har ikke fire mnd kontroll i min bydel, men har vært og veid og målt i dag jeg!

Ved fødsel var guttungen 3770 og 50 cm

ved tre mnd var han 7280 og 63 cm

og i dag var han 7950 og 67 cm. Ser ut som om vektoppgangen har begynt å stabilisere seg, var litt bekymra for at han skulle fortsette i samme tempo! Han er nemlig en stor gutt! :)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...