Anonym bruker Skrevet 12. juni 2007 #1 Skrevet 12. juni 2007 han bare skriker på gulvet og det at han ikke skal sitte før han kan sette seg opp selv kan jeg bare drite i. det finner han seg ikke i. er så lei nå.
Synnøve Finden Skrevet 12. juni 2007 #2 Skrevet 12. juni 2007 Plutselig så kommer det. Han er jo bare 8 mnd. Barn utvikler seg forskjellig.
Canari Skrevet 12. juni 2007 #3 Skrevet 12. juni 2007 jenta mi er snart seks måneder og har knapt vist noen tendens til å sett/legge armene unde seg i mageleie engang, ligger fortsatt som en fallskjermhopper :-). Jeg antar det kommer etterhvert ...
noegodtivente Skrevet 12. juni 2007 #4 Skrevet 12. juni 2007 hun ruller kanskje ikke enda heller da??? det gjør ikke mi.... 6mnd den uka her....
haater husarbeid Skrevet 12. juni 2007 #5 Skrevet 12. juni 2007 det jeg gjorde for å holde i interessen for å ligge på golvet, var å legge leiker sånn at han måtte strekke seg litt for å få tak i de. Eller rulle litt. Han var åtte og en halv mnd før han ålet seg fremover. Nå er han ni og en halv mnd og har akkurat satt seg opp selv for første gang. Jeg har selv en sutreunge og har merket meg at en bare må overhøre dem litt til tider. Og la dem styre seg selv litt. Nå når han åler, kommer han bare bort til meg og drar meg i buksefoten. Nei, de må lære seg å være litt aleine ellers blir det travle år fremover. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå