ღZalina med Robin og Isabelleღ Skrevet 12. juni 2007 #1 Skrevet 12. juni 2007 Han har blitt helt gal etter den smokken,, leter etter den overalt og skal ha den med eneste gang han gjør noe.. så nå tenkte jeg at han skal få lov å prøve litt uten. Kanskje han vil prate litt mer også! Det virker faktisk ut som om det går bra, han skriker ikk en gang.. og han kan lage bråk... Spennede å se om det går i kveld også! hadde vært litt deilig om han sluttet med smokken Men jeg gir nok den tilbake med en gang jeg merker at det ikke går..
ღZalina med Robin og Isabelleღ Skrevet 12. juni 2007 Forfatter #2 Skrevet 12. juni 2007 jippi, han sover uten smokken. det gik kjempe bra. gråt ikke mye.. bare klaget litt og pratet med seg selv.. Kanksje det går! hihi
Guttemamma til tusen :) Skrevet 12. juni 2007 #3 Skrevet 12. juni 2007 jøss!! det var jo bra! tør ikke tenke på hva som hadde skjedd om jeg hadde tatt ifra han sutten... er jo helt avhengig av den (bruker den kun når han skal sove, eller hvis han har slått seg da..)
ღZalina med Robin og Isabelleღ Skrevet 12. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 12. juni 2007 han sovet til kvelden også, uten smokk og helvete!" Syens det er kjempe bra, kjempe stolt,av han og håper at jeg ikke trenger å ta dem ut fra mitt hemmlige hjemmested! hihi Jippi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå