Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg prøver alltid å være flink å få jenta mi til å rape etter amming. Hun blir mer tilfreds da, og så gulper hun mye mindre. Hun spiser fremdeles 3 måltider pr. natt, men når jeg da klapper henne på baken og ryggen for å få opp rapen, så våkner hun jo helt, og det tar evigheter å få henne til å sovne igjen. Hvir jeg legger henne rett fra puppen og i senga, sovner hun igjen med en gang. Virker ikke som hun da plages av at hun ikke får opp rap.

Hva gjør dere andre som ammer på natta?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om hun ikke plages med å ikke få rape om natta så ville jeg ikke ha gjort det.

Jeg må få gutten min til å rape (noen ganger det ikke går), men er en kamp siden han sover som en stein!=) må som oftest legge han ned på ryggen og ta han opp igjen et par-tre ganger før rapen kommer.

Skrevet

Jeg er litt egoistisk og legger henne rett i vuggen visst hun sover.. Hvis ikke må jeg gi henne pupp enda en gang for at hun skal sovne. Hun er en mnd gammel og det har gått bra til nå. Sover da som regel 3-4 timer på før neste dose.

Skrevet

Han raper sjelden om natten, det kommer liksom ikke noe. Ser ikke ut til at han plages av det da.

Skrevet

I begynnelsen måtte vi få lillegutt til å rape etter maten på natta for han fikk så vondt i magen hvis han ikke rapte. Så ble det sjeldnere at han rapte, men bare sovnet på skuldra, så da la vi ham bare rett i senga igjen. Nå har han begynt å sovne ved puppen, så da gidder jeg i hvertfall ikke vekke ham for en rap.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...