ls83 Skrevet 12. juni 2007 #1 Skrevet 12. juni 2007 er det noen her som lever som før.. tar en fest en hang i blandt og som røyker?? jeg mistet for 3 uker siden.. skal feste og kose meg litt i sommer.. er det bare meg???
beby?? Skrevet 12. juni 2007 #2 Skrevet 12. juni 2007 jeg tar det litt som det komme å prøver å holde drekkingen til mens perioder for da er jeg jo ikke gravid.. ellers må jeg nok innrømme att jeg røyker å lever som før(tar heller ikke noe slag tabletter...
ls83 Skrevet 12. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 12. juni 2007 godt å høre at det ikke bare er meg som røyker.. jeg prøver å unngå ibux nå... tar heller paracet... jeg var på fest to helger før jeg testet positivt sist.. tror det er litt lettere å slappe av å prøve å ikke tenke så mye på om en skal bli gravid.. lettere sagt enn gjordt.. men sist så levde jeg akkurat som før.. tok 1 mnd etter pille slutt så var jeg gravid, trodde det skulle gå litt lenger tid,,, i tillegg så var jeg grsvid med tvillinger..
Gjest Skrevet 12. juni 2007 #4 Skrevet 12. juni 2007 Å røyke når en er gravid syntes jeg er barnemishandling. Jeg ble selv født med astma, allegi og atopisk eksem. Det er noe som moren min som røykte under hele graviditeten har problemer med og dårlig samvittighet for ennå. Jeg er jo 30 år, så da hun gikk gravid så var forskningen ikke noe god i det hele tatt, de visste ikke hva de gjorde den gangen. Dere vet alt om hvor skadelig røyking er, både for dere og et evt foster. Håper viskelig at dere slutter, å ha atopisk eksem er ikke noe godt, og det ser fælt ut også. Jeg anbefaler dere å lese "endelig ikke-røyker" Tar ikke mange kveldene å lese den, det er virkelig verdt et forsøk! Å slutte å røyke er en deilig frihetsføleles!
ls83 Skrevet 12. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 12. juni 2007 hei jeg er ikke gravid enda.. sluttet på dagen sist jeg ble gavid.. har ikke problemer med å slutte,men må innrømme at det blir litt i helgene...
Mamman til Loffen ♥ Skrevet 12. juni 2007 #6 Skrevet 12. juni 2007 Er enig når det gjelder røyking i svangerskapet, men jeg har ikke sluttet ennå og vi har prøvd i snart ett år. Prøver å leve så normalt som mulig. Tar meg også en fest når sjansen byr seg, men prøver å unngå de to siste ukene før IKM. Har sluttet å røyke tidligere uten problemer så jeg vet at det blir uaktuelt å fortsette å røyke dersom jeg blir gravid. Jeg vet jo at røyking kan hindre graviditet, men jeg er vel kanskje ikke desperat nok ennå;o) Full av baby-håp! Håper jeg snart får en grunn til slutte:o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå