Gå til innhold

Når var dere/skal dere til første legetime?


Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Skal neste tirsdag, altså om en uke. Da er jeg vel på slutten av uke 10 tror jeg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13. august skal jeg til legen,

dvs 16 uker etter forrige mens startet,

syns det er lenge til jeg,

men hun legesekretæren sa det var helt greit

 

ringte jordmora og fikk en time der 2. juli,

bare for å komme igang liksom

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var hos lege igår, uke 6. Litt for å få bli henvist til tidlig ultralyd....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skal til gynekolog og ta tidlig ultralyd i morgen. Da er jeg 9+0, og det blir da første svangerskapskontroll. Gleder meg!

Skal ha ul fordi jeg hadde SA sist.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skal til lege torsdag jeg .. da er jeg 5+2...... altså i min 6 uke ..vil vere i sverige mesteparten av sommeren så det er greit og komme i gang samt at jeg har noen ting jeg må få tatt opp og få svar på og forhopentligvis en tidlig ul ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har første time i morgen tidlig. Har måttet styre mye med bytte av fastlege etc. da jeg har flyttet fra min gamle. Har ennå ikke vært til fastlegen, men fikk tilbud om å komme til turnuslege i stedet, da den nye fastlegen ikke har ledige timer før godt uti neste uke.

 

Turnuslegen er ei ung dame, så passer meg ganske bra. (Fastlegen er visst en mann i 40-åra) Har bare sett bilde av henne ennå, men om hun er halvparten så trivelig som hun ser ut til er jeg fornøyd :) Håper det er mulig å ha henne mer dersom jeg trives med henne.

Ville egentlig ha kvinnelig fastlege, men det var ingen ledige :(

 

Jaja, er iallefall kjempespent på morgendagen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skal om 2 uker og da er jeg akkurat 7 uker på vei. Da er det ultralyd og høre på hjertet! Glede meg sånn!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skal til gynekolog den 19. juni.. tror at jeg er 6+2 den dagen, men er mulig jeg er lenger på vei, så blir spennende å se :)

denne timen var avtalt før jeg visste at jeg var gravid, men ser ingen grunn til å avlyse den siden jeg likevel skal ha oppfølging av gynekologen gjennom hele graviditeten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har først fått time 1 august, legen hadde ikke tid før da (skal ha ferie) er 5+3 nå så er vel 12 uker når jeg skal til legen, synest dette er fryktelig sent. så prøver å ringe jordmor for å se om hun har time før det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal 16. juli, er 7+0 i dag. Legen min hadde også ferie, men hun på legekontoret så det var vanlig å komme så sent, blir vel 11+5 det tror jeg. Tror det blir mer virkelig når en får vært hos legen. Gleder meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...