Gå til innhold

Hvordan står det til med dere oktoberdamer? :-)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ser vel at jeg er gravid tipper jeg

Brukt mammaklær i 2mnd ca,men kan fortsatt bruker noen joggebukser og topper ennå

Ikke dilla på noe

ikke vondter,merker bare at jeg blir FORTERE sliten nå enn før:\:\

Fortsatt i full jobb..Har bare 50% stilling fast,greit nok det,når det har vært så varmt liksom!:)

Kan fortsatt sove på magen

Jeg har fått mage! Buksene får jeg ikke igjen lenger! Men det er jo så bra mote nå med store topper og kjoler, så jeg har ikke kjøpt noe mamma tøy ennå!

Jeg kan ikke sove på magen (til min store fortvilelse).

Har ikke dilla på noe spesielt, men en enorm matlyst! :)

Full jobb og 50% studie.. men kjenner det begynner å slite på litt nå. Godt eksamen er over i morgen!

Ha en flott dag! :)

Heia...ser vi har samme dag 11.10. ;) har blitt passelig stor og merker masse liv hver dag i det siste ukene...kjempe gøy. Bruker noe mammaklær og noe breide lange topper fra før men gamle buksene ligger på lofte siden lenge.

Klarer bare og sove på halve mage presser for mye nå. men har ikke dilla på noe men som andre god matlyst. Har fått bekkeløsning men det har jeg siden uke 13 og er siden der sykemeld..eneste jeg har vond men det er mer den nok.

Håper du er i bra form ellers...

eeeh.... først-pipolinchen, er du født i 1920?? he he... Må vel ha skjedd en liten tastefeil der.

Jeg har fått normal mage tror jeg utifra mine 22 uker på vei.

Jeg kan ikke bruke mange av buksene mine lenger, 2 stk bare. Har kjøpt en mammabukse som er blitt favoritt!

Sover helst ikke på magen uansett, tror ikke jeg kan klare det nå heller, det blir nok litt ubehagelig.

Ingen diller, men som mange andre bekkenløsning. Har hatt det i 2 mnd nå og pga det ikke i jobb.

her er det mammaklær for alle penga ja,og det har det vært hevrtfall en mnd allerede;o)noen av de gamle klærne bruker jeg ja..dvs,er egentli bare buksen som har blitt skifta ut,da jeg ikke er så fan av å gå me magen bar;o)

sove på magen er sikkert fysisk mulig,hverfall en liten stund,men tror det ligger litt i psyken at jeg ikke greier det jeg..men ligger så langt over som jeg kan da,for jeg får IKKE sove på ryggen nemli

dillaer har det vært i masser! rundpinneis,epler,ost,melon og ananas for å nevne noen..de to siste henger fortsatt ved

vondter har det og vært ja,spydd som en gris,og fortsatt kvalm,ikke så vondt sånnsett da,men..blødninger..ikke så vondt det heller,men dog en plage,men det som BEGYNNER å gjøre vondt nå,det er bekkenet!

ellers er jeg aktivt sykemeldt..lurer på om jeg blir å jobbe 100% igjen før fødselen jeg...tviler i grunn!

Annonse

Fått stor mage? Ja, det syns jeg i alle fall. Helt tydelig at jeg er gravid og folk kommenterer hele tiden at det vokser.

Har dere begynt med mammaklær eller kan dere fremdeles bruke de gamle klærne deres? Mammaklær og det som passer av luftige gevanter.

Kan dere fortsatt sove på magen? Tja, men gjør det ikke så mye. Skvises ikke plassen til babyen da?

Fått dilla på noe? Nei. Alt smaker digg, har gått opp 9,5 kg i uke 23, wow... men ser ikke direkte feit ut likevel.

Vondter? Nei, tvert i mot. Blitt kvitt allergiplager for eksempel.

I full jobb fremdeles? But of course! Jeg er jo i kjempegod form... sitter bare og venter på svangerskapskontrollen i dag.

Endelig har jeg fått "stor" mage!! :) Jippi.. Har brukt bukser som er lave i livet og en mammabukse siden uke 10... Det ble så ukomfotabelt å bruke de andre buksene mine. Jeg bruker bare gamle gensere og topper siden moten er som den er om dagen og fordi jeg ikke er så veldig stor.

Jeg har ikke sovet på magen de siste månedene... Ekkelt synes jeg, nå er det også fælt å sove på ryggen nå! Føler bebyen ramler ned i ryggen min...

Jeg har ikke dilla på noe enda, føler bare at jeg har lyst på mat igjen... :) Endelig..

Jeg har veldig vondt i ryggen og øverst i høyre lårbein, er veldig trøtt hele tida fordi jeg sover dårlig om natten, sliter også med blæra som gjør uendelig vondt! Må tisse litt hele tida..

Jobber fortsatt 100% i kontorjobb... Men det er like før jeg må ut... Fungerer ikke i det hele tatt! Kroppen min vil snart ikke mer..

Magen er stor, rund og fin, SF målet ligger rundt 26-27 nå i uke 24.

De gamle buksene så jeg sist i uke 10, bortsett fra de jeg har sydd om. Har tatt et par bukser med sretch i klippet bort foran på magen i en bue og satt inn t-skjortestoff i steden. Det har jeg gjort med flere av skjørtene mine også. Sprettet av linning og satt på en avklippet t-skjorte som linning, kjøpt til 49,50 på HM i small, kjempe deilig å gå i.

Ligge på magen går ikke, da blir lillemann helt krakilsk, blir fort uvell av å ligge på ryggen også.

Jeg har fått dilla på pudding og is jeg da...hehe..alle slags pudding og Gullpinne. Klarer å holde det på et akseptabelt nivå, men det er en underlig ting å ha lyst på, virker som det er mer konsistensen enn smaken som frister. ü

Jeg har veldig såre føtter og har måttet sette bort lekre sko og kjøpe myke dempede som lindrer litt.

Jeg har vært plaget med leddene denne høsten, og pga det og kraftig bekkenløsning ved tidligere svangerskap, har jeg bare fått jobbe noen dager i uka. Så langt er bekkenløsningsplagnene overkommelige og det er jeg kjempe fornøyd med.

Snart er det lang deilig ferie, og etter det vet jeg ikke hvor mye jobbing det blir...

Jeg har ikke termin før 29 oktober, så jeg er kun i uke 20 da men..

Jeg er startet å bruke bukser som er et nr større også har jeg kjøpt en mamma bukse men trenger ikke å bruke den ennå.

Jeg jobber i langt over 100% stilling i en hotell resepsjon hvor jeg står hele dagen.. går fortsatt bra det, men vi får se hvor lenge det varer, en måned til ferie da.. det blir digg..

Har ikke hatt no spes. dilla jeg.. var litt på melk og ost i starten men det gikk over.. men usund mat er skikkelig godt for tide.. dessverre..

Alle går rundt å sier "det er så morsomt å se at magen din vokser, så søt mage" :)

Hei hei..

Jeg har fått stor mage,men den blir vel større snart.. har kjøpt noen sommer klær (mammaklær) de er helt herlige å gå med. Noen av de "gamle" joggebuksene passer.

Klarer ikke å ligge på magen, jeg har heller ikke hatt dilla på noe spesielt. Har vært sykemeldt i 3 mnd, men har nettopp begynt igjen. jobber litt mer enn 50 % tror eg...

Heisann!

En ser da at jeg er gravid, men har ingen kembo mage enda!

Bruker fortsatt mine egne klær, men må kjøpe noe sommertøy. Har bare ett skjørt som passer og det er litt lite nå i denne varmen=)

Har aldri likt å sove på magen, så ligger på ryggen og på siden!

Dilla har jeg ikke fått på noe, har hatt et helt fantastik svangerskap hittil. Har ikke vært noe form for dårlig(ikke kvalm, ikke spydd, ingen bekkenløsning enda +++), spiser som vanlig og jeg trener som vanlig.Så noen ganger lurer jeg på om jeg egentli er gravid. Er liksom bare magen som har blitt større, alt annet er ved det samme gamle.

Jobber fortsatt som jeg har gjort før!

Jeg er i uke 25 nå og plutselig kom magen! Jeg har likevel brukt mammaklær siden uke 12. Jeg fikk tidlig litt mage (har alltid hatt flat mage i utgangspunktet), men så stoppet den litt opp, til nå. ;-)

Leeenge siden jeg kunne sove på magen, savner det..

Jeg har ikke fått dilla på noe.

Jeg sliter litt med bekkenløsning, men etter uker hos fysio så er jeg tålig bra og fungerer som normalt. Ellers er jeg begynt å kjenne meg tung og blir fort lei i bena, spesiellt på jobb.

Har vert sykemeldt mer eller mindre gjennom hele svangerskapet, men siden bl er blitt så bra er jeg tilbake som normalt nå. :-)

Annonse

Ingen stor mage å skryte på seg her nei... Jeg og mannen min ser og merker det godt, men får bare kommentarer om at det ikke synes så veldig mye ennå! Ingen som tror jeg er 5 mnd på vei... (Er 21+4 nå).

Har ikke begynt med mammaklær, men har måttet investere i noen bukser som er litt videre rundt magen og som ikke presser sånn på blæra:)

Kan fortsatt sove på magen, men har sover egentlig best på siden.

Ingen diller:)

Ingen vondter:) Har en del kynnere, men ikke noen som gjør vondt.

Fortsatt i full jobb og stortrives!

Jeg har termin 17.10,så har litt mage,men hadde håpet på å ha ennå større:-)

Har så mange vide topper o.l,men noen mammaklær er det i skapet:-) Har ikke sovet på magen siden vi fant ut at jeg var gravid tror jeg.. Og jeg savner det enormt!!!

Har ikke dilla på noe spesielt,men veldig matlyst.. :-)

Jeg har problemer med bekkenet og har forferdelig allergi nå. Har alltid vært allergisk,men nå er jeg 100 ganger verre!! :-( Men men,det er verdt det:-) :-)

Er sykemeldt!

Jeg har termin 15.10, og magen min er nokså stor! Jeg måtte legge vekk buksene mine allerede i uke 12. Kun noen topper og joggebukser som går til nød.

Jeg har ikke sovet på magen på minst 4 uker. Ikke prøvd heller egentlig - tror det er litt psykisk sperre siden jeg vanligvis liker best å sove på magen.

Jeg har ingen spesielle diller, men begynt å drikke melk daglig. Føler jeg trenger det. Det er kanskje en dille?

Jeg har bekkenløsning så jeg er 50% sykemeldt. Kjenner det mest i skrittet og i venstre bekkenledd bak. Har mye vondt i magen/luftsmerter. Vondt bak mellom skulderbladene til de grader. Allergi som aldri før. Litt sløv og har ikke fått tak i polaramin ennå, som såhvidt jeg vet er det eneste anti histaminpreparatet vi gravide bør bruke. Har begynt å kjenne braxton Hicks sammentrekninger tror jeg. Akkurat det synes jeg egentlig bare er artig!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...