Gå til innhold

Hjelp! Luftplager - hva bør jeg ikke spise....

Anbefalte innlegg

Nå er jeg ganske fortvila. jenta vår på 6 uker har masse luft i magen som hun sliter veldig med å få ut, dette gjelder begge veier. Om natta sover hun, heldigvis..

Men hva er det jeg ikke BØR spise?

Slik det er nå tør jeg nesten ikke spise noe annet enn brødskive med f.eks spekeskinke eller skinkeost. Og drikke vann.

Fortsetter jeg slik vil jeg vel miste både melka og forsvinne helt selv (med tanke på vekta)....

Har vært hos kiropraktor en gang og merker bedring allerede. Hun skal ha to behandlinger til, så jeg håper veldig på bedring. Men må vel likevel være forsiktig i matveien... Førstemann tålte ikke at jeg spiste/drakk frukt, så denne gangen har jeg ikke rørt det...

Hva med salater? Spekemat? Grønnsaker? I det hele tatt....

Ønsker mange råd... Skjønner jeg må prøve meg frem selv, men vil gjerne ha litt innspill på ting som kan være grunn til all luft og gråting.

Fortsetter under...

For min 6uker gamle frøken hjalp det at jeg sluttet å spise og drikke melkeprodukter.. Det vil si ingen melk, ost, yoghurt eller noe i den dur.

Ellers har jeg holdt meg unna kål, løk, brus og annet som er "innlysende"

Gir henne også MME og da er NAN H.A. 1 som vi kjøpte på apoteket en sikker vinner. Den er lettere å fordøye for sarte mager

Lykke til!

Gir du Nan i tillegg til amming eller har du kutta ut amming?

Jeg lurer litt på å rett og slett bare slutte.... Er så slitsomt med all skriking, prøving og feiling.

Spiser ikke melkeprodukter, så det kan liksom ikke være det heller....

Brus drikker jeg, men tror ikke det er det hun reagerer på i og med at hun ikke gråter hver gang jeg har drukket det heller..... Og hun gråter på dager jeg ikke rører det...

Meningen er at jeg både skal amme og gi mme, men har desverre gått nesten helt over til mme.. Føler det litt som et nederlag på en måte, for ønsker å gi babyen mest mulig kos og antistoffer, men vi strever rett og slett for mye..(ikke nok melk, ikke rett sugeteknikk og får ikke tømt brystet etc) Pumper og gir henne flaske noen måltider.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...