Gå til innhold

Planlagt eller ikke??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann folkens!!

For ca 17 uker siden ble jeg gravid og lever nå i lykkerus. Men slik var det ikke i begynnelsen, for dette lille mirakelet var nok ikke planlagt. Men etter noen minutters tenking og prating kom vi fram til at dette skulle vi gjennomføre!!

Så jeg lurer på hvordan det var for dere. Planla dere dette "nye kapitelet i boka" eller kom det som et lynnedslag?:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi var begynt å tenke tanken igjen etter SA i høst men var tenkt til å vente noen mnd til...............så det kom litt brått og vi rakk ikkje helt å planlegge det.

Skrevet

Veldig planlaggt :-)Gikk på første forsøk.........hehe.

Skrevet

Planlagt her også, men forventet overhodet ikke å bli gravid, for vi brukte 3 år på førstemann (prøverør). Men etter 3 mnd med prøving (med naturmetoden) så var jeg gravid gitt.. :)

Skrevet

Ikke planlagt i det hele tatt.

Skrevet

Veeeeeeeldig planlagt :) Prøvd i mange år og plutselig smalt den og satt seg ordentlig fast :) Morro...gleder meg såå

Skrevet

hos oss var det tellefeil! ;)

men nå er det bare et fantastisk uhell!

Skrevet

Ikke helt nei, hadde lyst på to tette nå, men ikke sååå tette da;) MEn er hjertelig velkommen selvsagt!!

Skrevet

Ikke helt planlagt her heller, men nå gleder vi oss kjempe mye:)

Skrevet

nei det va nok ikke planlagt her i gården. men gleder oss til nurket kommer. vi har en gutt fra før. så me går en spennende tid i møte

Skrevet

Planlagt og veldig velkomment.

Stor lykke! :-)

Skrevet

Planlagt her også :o) Satt på første forsøk etter MA :o)

Skrevet

Planlagt kjempelenge og endelig satt den etter flere prøverørs-forsøk

Skrevet

Planlagt, gikk noen måneder i det... Men så satt den gitt! Må si jeg var litt hysterisk i eggløsning periodene (måtte jo bruke tiden fornuftig) Far ble sliten til slutt :) Hihi

Skrevet

Veldig planlagt :) Men gikk mye fortere enn vi hadde trodd. Gikk bare 1,5 mnd fra vi bestente oss for å øke familien fra 2 til 3 til jeg ble gravid :)

Skrevet

planlagt, men skjedde fortere enn vi hadde trodd. (Fikk beskje om at det ville ta ca ett år før jeg kunne bli gravid, men den satt på første forsøk)

Skrevet

Planlagt og første forsøk :-)

Skrevet

Delvis planlagt:) hadde en SA i januar som ikke var planlagt og ville gjerne prøve men var ikke forberedt på at det kom så fort, men den lille er veldig ønsket:)

Skrevet

Planlagt men det skjede på 2 forsøk.....Fikk litt sjokk, trodde det skulle ta flere månder.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...