vitrehei Skrevet 12. juni 2007 #1 Skrevet 12. juni 2007 Vi skulle gjerne hatt litt tips om hvor vi skal booke. Trenger ikke være gå avstand til hunderfossen. Om det er 10 min å kjøre gjør det ikke noe Vi vil helst ha leilighet /hytte der vi kan sitte ute på terassen etter barna har lagt seg for natten. Takk for tips
vitrehei Skrevet 12. juni 2007 Forfatter #2 Skrevet 12. juni 2007 Ingen som har så store barn her at de har vert på hunderfossen? eller bodd der i omegn?
Katja Skrevet 12. juni 2007 #3 Skrevet 12. juni 2007 Vi har bodd på Quality Hafjell, og var veldig fornøyd med det. Bare et par minutter å kjøre fra parken. Men det var ikke balkong til rommet da, så vi la oss når ungene la oss. Har et vennepar som leier hytte eller leilighet på Birkebeineren hvert år, de er kjempefornøyd med det, så du kan jo sjekke ut der om du vil.
Gjest Skrevet 12. juni 2007 #5 Skrevet 12. juni 2007 Vi har leid oss leilighet på Hafjell til ferien,håper den er bra www.hafjell.no Det står at det er 5 min å kjøre til Hunderfossen,bank,matbutikk og baker i nærheten.... Står også en del på www.Hunderfossen.no
Tre rosa kalver Skrevet 12. juni 2007 #6 Skrevet 12. juni 2007 Vi skal på Hunderfossen i august, og har nettopp booket hytte på Norges fineste campingplass:) Blir det 3.året vi overnatter der nå Campingen heter Mageli (egen side på nett, bare søk på navnet), og den hytta vi skal bo i har eget soverom med 4 sengeplasser. 460 kr per natt. Må ta med sengetøy, men dyner/puter osv er der fra før. Felleshusene med bad o.l. har god standard, og det er egen tv-stue med sofa. Butikk/storkiosk er der også selvf. I tillegg er det en stor lekeplass med svære trampoliner og kaniner, gjess...Pedalbåter man kan leie osv..Det ligger fint nede ved vannet. Jeg har vært på mange campingplasser, men ingen har målt seg med denne:) Ca 2 mil fra Hunderfossen.
Katja Skrevet 12. juni 2007 #8 Skrevet 12. juni 2007 Ååå, mimre mimre Magelli camping bodde vi ofte på som barn, koste oss skikkelig der. Hender vi stopper der og tar pause når vi kjører til Hønefoss hver sommer. Da leker ungene på lekeplassen, tar et lite bad og vi spiser mat. Helt enig, det er koselig der!
tyr66 Skrevet 12. juni 2007 #9 Skrevet 12. juni 2007 Vi bodde i alpinleilighetene i fjor sommer, kjempefint. Terrasse og leikeplasser og bilfritt inne på området. Kort vei til Hunderfossen. Vi booka gjennom hjemmesidene til Hunderfossen og fikk overnatting+ 2 dager inngang til parken for litt over 1000 lappen. Leilighetene var robuste og greie, 1 soverom med køyeseng + dobbeltseng, stue med kjøkkenkrok m/oppvaskmaskin. Hafjell booking kalles det huset eller resepsjonen som står for utleie av leilighetene. Nå har vi kjøpt gammel campingvogn, men hvis vi ikke tar med den i år på den obligatoriske vestlandsturen(svigers) så tar vi reprise på i fjor. 5 åringen vår snakker om kinoen i rompa på trollet ennå, og nå har mini blitt 1 så det er nok mer moro for han også i år.
dumme mamma Skrevet 12. juni 2007 #10 Skrevet 12. juni 2007 Jobber der jeg!!! Har jobbet på mange av i området, og da jeg opprinnelig kommer fra ett annet sted, har jeg også overnattet på mange ulike steder. Vil anbefale Quality Hotel & Resort Hunderfossen. Ligger 400m. fra parken. Har både hotell, hytter og leiligheter. Er barnas hotell. Har lekerom ute og inne, barnebuffet, barneinnsjekk, barnekino etc. Større rom enn på Quality Hafjell. Om dere vil ha hytte anbefaler jeg med dusj og wc. De er finest og har best standars. 8-sengs luksusleiligheter er det beste alternativet. De har hjørnebadekar, badstu, tre soverom etc. Passer fint for to familier på tur f.eks. Det er også bra hytter på Hafjell Booking. Alle har god standard og alle har bad/ wc. Ligger ca. 3 km. fra parken. Mange av alternativene har pakketilbud, dvs. at du kan bestille overnatting og inngang til parken sammen. Finnes også pakker som i tillegg har inngang andre steder, f.eks. til badelandet Jorekstad, Hafjell Lekeland, Barnas Gård, Klatreparken (minst 12 år), Olympiaparken etc. Se qualityhunderfossen.no eller hunderfossen.no. Gjennom Hunderfossen Booking kan du bestille til en rekke overnattingsplasser de har som samarbeidspartnere.
futte (tm) Skrevet 12. juni 2007 #11 Skrevet 12. juni 2007 Kjørte samme pakka for et par år siden. Billig og kjekt å bo. Anbefales.
celodi Skrevet 12. juni 2007 #13 Skrevet 12. juni 2007 Vi bodde på hafjell i fjor..Der var det helt suuupert!!!! Kjempe fin leilighet med ALT!!! Og veranda med hagemøbler og lekeplass rett utenfor... Butikk like ved også!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå