Gå til innhold

Er jeg så slem som hun mener?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En ting er å være ærlig, men det er måten du er ærlig på!! Syns du er direkte frekk når du sier ting på den måten som du beskriver. det går jo an å tenke litt før en åpner munnen. Går faktisk an å ordlegge seg på en litt bedre måte!! "Pakke det inn" litt slik at det ikke blir så sårende.Er selv dønn ærlig men tenker meg om før jeg snakker, er ikke alle som tåler "sannheten" like rett frem!!

Skrevet

Jeg kan skjønne tankegangen din litt...MEN jeg hadde aldri sagt slik til en vennine selv!

Selv om hun sliter me de tingene du nevner så betyr det vel ikke at hun har tenkt på å adoptere!!

Synes det var ganske frekt sagt

Skrevet

Det der var ikke å være ærlig. Det der hørtes ut som hevn. Jeg likte ikke å gå gravid..men det hindret meg ikke å få to til (på en gang).

Du har jo ingen rett til å dømme henne. Så hvis du er venninnen hennes burde du si unnskyld

Skrevet

Frekt, upassende og syns også d er feil å blande seg borti andres saker sånn. Hadde nok reagert som din venninne- er ik av den typen som mener ærlighet for enhver pris.. Tenk på dem som blir trampet på og såret..

Skrevet

He-he-he. Syns det var bra sagt jeg.

Skrevet

Når man er venninner og diskuterer slikt, tja, jeg tror jeg kunne funnet på å sagt det samme som HI.

Jeg har nemlig også en venninne som ikke bare hatet å gå gravid (uten at det feilet henne noenting nevneverdig), hun klagde og sutret og okket og offet og selv som venninne så blir man faktisk LEI av sånt. Det var bare megmegmegmegmegmeg, og aaaaaldri så synd på HENNE.

I tillegg var fødselen hennes horribel, visstnok. Den tok fra første ri til barnet var ute ca 9 timer, ingen sting, ingen komplikasjoner, alt "fint igjen" dagen etter! Men stakkars så fæl fødsel, det gjorde jo vondt!

Hadde hun da kommet og sagt til meg nå at hun ville ha en til, ja da hadde jeg sagt nøyaktig det samme som HI!

Skrevet

Det var skikkelig frekt! Jeg hadde blitt kjempelei meg om jeg var venninnen din, og hadde gått fra den "kosli" cafe-praten med det samme.

Skrevet

Ja, du var frekk! Skjønner veldig godt at hun ble sur.

Skrevet

Tar man livsløgnen fra en gjennomsnitts ammenekter tar man gjerne kafe-turene med det samme. Vegringa mot realitetsorientering er nærmest religion hos enkelte, og dermed blir fallhøyden så stor at du ender opp denslags sutring. Men den positive siden er jo at du nå veit at hun er en av dem som ikke tåler det, så kan du jo velge om hun likevel skal fortsette som venninne, evt med hvilken grad av nærhet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...