Gå til innhold

ER DET NOEN SOM HAR TENKT Å BRUKE SURUGATMOR?

Anbefalte innlegg

Det er jo ikke uvanlig i mange andre land,er litt nyskerrig på hvordan det blir oppfattet her i Norge...

Jeg hvet at for mitt vedkommende kunne jeg nok ha hjulpet barnløse med å få barn.Har barn selv,hvet hvor stort det er å bli foreldre!!

• 7 måneder senere...

Fortsetter under...

Jeg kan ikke skjønne at folk ser ned på de som ønsker å være surugatmor, menfor alldel vi er alle forskjellige...jeg er nå kommet i en vanskelig situsjon som gjør at jeg ikke kan få barn, har måtte fjrenet livmoren...har to friske barn..å er kjempe stolt av de..men forholde mitt til deres far tok slutt etter 15 år...jeg har nå truffet en ny man som jeg er blitt utrolig glad i, men så er det det probleme at han øsnker barn å jeg kan ikke få barn....jeg har eggestokkene mine i behold...men kan ikke bære fram barne selv...så jeg driver nå å skjekker litt hva slags muligheter det finnes for meg som er i denne situasjonen.....

Er det noen som har undersøkt litt på dette eller er det noen som kan komme med noen innlegg?

Jeg holder på å sjekke ut litt nå. Er i samme situasjon som deg, livmora røyk:( Jeg har et barn, og vil svært gjerne ha søsken til dette barnet. Vet om et par som akkurat har hentet sin tulle i USA, og der er det hennes egg og hans sæd som er brukt. Håper å komme i kontakt med dem om litt, så kanskje de kan gi litt informasjon...

Mulig jeg kommer til å mekke en hjemmeside hvor vi kan samle info og ting vi finner ut av etterhvert som prosjektet skrider fram. For vår del er adopsjon uaktuelt, vi orker bare ikke den prosessen...Ikke det at surrogat er så mye enklere mentalt sett, men mye av jobben ligger i våre hender, og ikke i alskens kontorister sine.

Dersom flere tenker på det samme, så går det an å sende en pm...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...