Gå til innhold

nå føler jeg meg som den verste kona og mammaen i verden:0(

Anbefalte innlegg

Skrevet

altså i går glemte vi å kjøpe mme til gutten vår, så mannen min skulle legge igjen penger til meg i dag så jeg kunne stikke å kjøpe.

men det glemte han så klart så jeg måtte gi gutten vår flaske med bare 3 skjeer mme i:o(

så ringte jeg mannen min for å si at han måtte komme med penger eller dra på butikken for å kjøpe å så komme hjem med det.

da sa han at det kunne han ikke for han hadde det så travelt på jobb.

da begynte jeg å kjefte å sa at han ikke brydde seg om gutten vår osv.

jeg hadde en dårlig dag fra før av og da sa det bare pang, enda jeg har bil selv så jeg kunne uten problem kjørt å hentet pengene selv:o(

jeg har så dålig samvittighet, for det første for at han fikk flaske med så lite mme til grøten (ble jo nesten bare vann) og for det jeg sa til mannen min.

har sendt han en sms da og unnskyldt men alikavel:o(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huffda, skjønner godt du føler deg sånn..

Det går sikkert helt fint at gutten måtte få litt tynn mme.

Men det jeg ikke skjønner er hvorfor du ringte din mann når du kunne kjørt selv?

Alle kan ha dårlige dager, og alle kan si ting man angrer på.

Hadde sikkert vært litt lettere å bare settte seg i bilen å kjøre selv. Han var tross alt opptatt på jobben..

Du er ikke den verste mammaen i verden!!

Heller ikke verdens verste kone, bare litt korttenkt og en smule egoistisk et øyeblikk. :)

Skrevet

Du er en helt normal mamma og kone skal jeg si deg. Hadde blitt driiitsur og irritert jeg også i din situasjon. Ikke døm deg selv. Gubben din må tåle litt da.

Skrevet

problemet var at mannen min hadde pengene, jeg hadde ingen penger...

så da måtte jeg først kjøre til jobben hans som er ca 20 min kjøring herifra, for så å dra på butikken og hjem.

med da en sutrete gutt som hater å sitte i bil, pluss at jeg skulle få besøk om en time å jeg vill shine opp hjemme.

hi

Skrevet

Har du kun tilgang på penger som du får av mannen din?

Skrevet

Hvis han får grøt så er det ikke krise om han drikker noe annnet en dag.

Skrevet

ja akkurat nå så, jeg får penger 15 og kontoen er tømt nå.

Skrevet

Tenkte det var ny utbetaling 15. ja, så skjønner at kontoen kan være tom, men hadde vel vært greit med en felleskonto slik at du ikke må leve på denne måten igjen hvis kontoen din er tom.

Skrevet

skjønner deg jeg...hehe..alle blir nok litt ekstra sinte nå i varmen...det er hverfall jeg..hehe...:o)

men bra du sa unnskyld etterpå da...det er jo det viktigste:o)

Skrevet

mannen din må jo tåle litt!! har sagt hundre ganger til min mann at han er en dårlig far når jeg blir sint...dette stemmer jo ikke, men ting kommer ut på feil måte når man er stresset og sint:-)

og det med mme..hallo, det kan skje alle!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...