Gå til innhold

Har fått dato for KS....

Anbefalte innlegg

Var på kontroll i dag på sykehuset, nurket ligger (ikke uventet) fortsatt i seteleie, og de kan ikke tilby snu-forsøk. Legen hadde heller INGEN tro på at den ville snu seg av seg selv, så her blir det keisersnitt. Har egentlig vent meg til tanken for lenge siden, så det er helt OK. Selv om jeg gjerne skulle ha opplevet en "vanlig" fødsel også. Hadde KS sist, pga seteleie og lite liv. Og med de erfaringene har jeg liten lyst til å sette i gang med setefødsel. Det er trangt hos meg, har todelt livmor. De satte opp KS hele 15 dager før termin, nettopp fordi de vet det blir trangt for den lille mot slutten.

Føles fryktelig rart å ha en dato å forholde seg til! 3. juli.... (termin 18.). Plutselig var det ikke lenge igjen gitt! Nurket er ganske liten da. Ligger langt nede på kurve-systemet, men den holder i alle fall kurven sin fint. Skal på en tilvekstkontroll til i slutten av juni bare for å være på den sikre siden. Ser ut som vi havner på ca 2600 ved forløsning.

Fryktelig spent nå altså! Og så må jeg nok ut og handle litt flere klær i str. 50!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9561711-har-f%C3%A5tt-dato-for-ks/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Masse lykke til på ks dagen ;o)

ikke lenge igjen... skjønner godt at du ikke vil prøve deg på setefødsel, hadde aldri i verden gjort det selv heller....

godt å ha fått en dato å forholde seg til... håper alt går kjempe bra med dere begge... lykke til igjen ;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...