Lykkeliten *På overtid* Skrevet 12. juni 2007 #1 Skrevet 12. juni 2007 Jeg er slik veldig glad i godterier og brus og slik.. litt alt for mye heheh.. men i de siste dagene har jeg begynt å bli ordentlig kvalm av det søte! Jeg orker det rett og slett ikke! Og det er jo bra det, men lurer på om dette kan være et symptom? Jeg driver med den evige jakten etter symptomer nå! heheh... har ikke ikm før den 24..
Surremor nov 02 og mars 08 Skrevet 12. juni 2007 #2 Skrevet 12. juni 2007 Ja det kan jo være et symtom:D Jeg var sånn når jeg var gravid sist:) Da mistet jeg lyst på alt av søtt som godteri og brus. Det var uvanlig til å være meg ja, for jeg simpelthen elsker jo godteri til vanlig. He he.. Krysse fingre for deg, og håpe det er en svangerskaps tegn:)
Lykkeliten *På overtid* Skrevet 12. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 12. juni 2007 Ja da får jeg bare krysse fingrene da! ) Håpe håpe!! Slik er jeg også! Jeg elsker godterier og brus og alt som er søtt egentlig, men ikke nå de siste dagene.. rart...
Ellapia Skrevet 12. juni 2007 #4 Skrevet 12. juni 2007 Da jeg var gravid mistet jeg lysten på allt salt og elsket syltetøy og andre søtsaker. Jeg liker vanligvis ikke søte ting, spiser det sjelden mens jeg elsker salt potetgull og krydret mat. dette mistet jjeg lysten på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå