Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har flere fine sommerkjoler til jenta mi, men vet ikke helt om jeg skal bruke noe under eller ikke... Blir så nakent med kun kjolen, men så blir det vel for varmt med body og strømpebukse også?..

Hva pleier dere andre som har jenter å bruke?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dette kommer helt an på været, temperaturen.

nå som det har vært så varmt og fint ute (ca 28 grader) har hun ikke hatt noe under kjolen.

ellers har jeg brukt bodyer, og er hun kald på bena har jeg brukt strømpebukse også. :)

Skrevet

I denne varmen? Ingenting under selvfølgelig!

Skrevet

Har aldri brukt kjoler mens hun var baby, synes det er et helt fantastisk teit plagg..! :-P Upraktisk, den skrukker seg jo bare rundt livet og blir krøllete, man må drive å dra den ned hele tiden... Nå som hun har begynt å gå har hun såvidt begynt å bruke kjoler, da har vi enten mamelukker eller tights under..! Er det veldig varmt bruker hun ingenting under, men mange kjoler har jo bleietruse som hører til, og det får du også kjøpt løst på f.eks. H&M med blonder på rumpa.. Brillebukser :-)

Skrevet

Hvis stoffet er mykt og godt så bruker vi ingenting under i den verste varmen. Har noen fine "t-skjorte-kjoler" som er perfekte til varmt vær :) Men her jeg bor er det ikkeno problem med en body under - tropevarmen er forlengst over, hehe :)

Skrevet

Til mammamia: jeg er egentlig helt enig med deg. Upraktisk plagg siden den sklir opp hele tiden, men jeg har fått flere søte kjoler i gave så jeg syntes liksom jeg må bruke dem..

Skrevet

Jeg syns det er kjempekjekke plagg jeg. Eldstejenta brukte nesten bare body, strømpebukse og kjole hele den vinteren hun lærte å krype/gå. Buksene krøyp hun bare av seg, kjolene kunne skiftes når hun gulpa/sikla på dem. De fleste småkjolene er jo ikke fotside akkurat.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...