stavanger 7 nov Skrevet 12. juni 2007 #1 Del Skrevet 12. juni 2007 Jeg våknet i natt med ekstremt vondt i nedre mage region, klarte verken stå, sitte eller ligge, kaldsvettet å svimlet. Etter et par timer tok jeg et par paralgin forte (vet ikke hvor bra det er, men taklet ikke mer) så gikk det ettervert over, har ikke kjent noe mer i dag, å kjenner det er liv dere nede, så det er jo kjempebetryggende! Var på ultralyd i går å alt sto bra til, med det som ser ut til å bli ei lita jente, tenkte kansje det kunne være et resultat av mye trykking å romstering i går?? Noen som har kjent noe lignende, vet hva d kan være?? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9561223-hjelp-smerter-i-magen/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
emida Skrevet 12. juni 2007 #2 Del Skrevet 12. juni 2007 Hei:) Jeg var til kontroll 25.05 pga samme type smerter som deg. Jeg hadde hatt det i ca 2 dager. Alt sto bra til, tok også UL for sikkerhets skyld. De kunne ikke finne noe galt. Jeg fikk beskjed om at i 2.trimester vokser babyen vår mest og raskest. Det sitter et "bånd" mellom lysken og livmor på begge sider, for å holde livmor på plass, og dette "båndet" kan ha litt problemer med å strekke seg i samme tempo som livmora. Derfor er det helt normalt å kjenne smerter av og til.Men det gir seg heldigvis etterhvert. Det kan kjennes ut som mageknip av og til. Det var den forklaringen jeg fikk. Håper det hjalp litt. Og husk at siden du kjenner liv, så er det nok bare nurket ditt som vil fortelle deg at alt er bra. Men ta selvfølgelig kontakt med lege hvis du er utrygg:) Lykke til:)) Masse klem Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9561223-hjelp-smerter-i-magen/#findComment-9561526 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå