Gå til innhold

Dere med mangen barn- hva er alderen deres...

julibaby2

Anbefalte innlegg

Og mannens. Og hvor stor aldersforskjell er det emllom deres barn.

Jeg kunne tenkt meg ett til barn. Jeg er 34 og mannen 43. Vi har to barn en gutt på tre og en jente på ett. Og mannen mener vi skal si stopp. Da vi har ett av hvert kjønn og at vi ikke blir yngre. Derfor ønsker jeg å høre deres erfaringer. Stor klem og forsatt god sommer til dere alle.

Fortsetter under...

Jeg er 36 og ungene er 12, 6, 4 og 1. Sambo er 31. For min del har jeg satt en frist på et til to år for eventuelle flere barn- etter det tror jeg at jeg vil sterilisere meg. Har en forhøyet risk for kromosomfeil siden jeg har fått barn med trisomi før, og en høyere alder vil øke denne risikoen ytterligere.

Men altså - at andre får barn senere enn det synes jeg er helt fint :)

Annonse

jeg er 36 og mannen min 38, vi venter nr. 6 . de andre er 15,11,9,7 og 6 . hadde egentlig tenkt å stoppe når jeg var 30, syns jeg er litt gammel. men jeg ser på skolen med de andre ungene at mange foreldre er 10 år eldre enn oss når de har førsteklassinger, så vi blir vel ikke så merkelige som vi frykter...

Annonse

jeg blir 31 og mannen min 34. Vi venter vårt felles barn nr 3 i januar.Har to gutter en på 3 og en på to. Mannen min har ei datter på 8,5 år. Jeg synes der er fint at du ønsker deg flere barn, men det er også viktig at dere er enige i avgjørelsen. Kan på en måte forstå mannen din også, han ønsker jo selvfølgelig å følge opp de barna dere har. Ikke for det, man er jo ikke eldre enn det man føler seg heller.

Lykke til i alle fall uansett hva dere måtte bli enige om:)

Jeg er 33 og sambo 34. Vi venter barn nr 4 nå i juli.

Jeg har to gutter fra før på 12 og 10 år, og vi har ett felles barn på 4 år,en gutt. Venter ei jente nå. Tror dette blir den siste..

men syntes det er vemodig å tenke på.

tror jeg aldri vil slutte å ønske meg flere barn-men en gang må man stoppe også.

Alle sier at jeg er tøff som orker å ha så mange barn...............

Jeg syntes jeg er heldig som kan få så mange friske og snille barn.

Heisann:0)

Jeg blir snart 27 år og mannen min blir 34 år rett etter meg.

Vi har ei jente på 4 år og en gutt på snart 8 måneder. Vi venter vårt tredje barn 7 Januar.

Etter planen skulle vi bare ha to barn så dette svangerskapet var ikke akuratt planlagt,men nå har vi begynt å vende oss til tanken...

Vi skal med andre ord ikke ha flere barn så dette blir ganske sikkert den siste.

Men dette lille gullet er like velkomen som de andre var for oss:0)

Klem:0)

Jeg er 28 og mannen 28 år. Vi har 3 barn en gutt på snart 4, ei jente på 6 og ei jente på 9 år. Min mann ønsker heller ikke flere, men kanskje med tiden. Jeg kunne tenke meg ett barn til. Håper det ikke blir lenge til for tiden flyr av gårde. Minstemannen er jo snart 4 år så det haster jo litt i forhold til aldersforskjell.

Jente 78

Jeg blir 34 til høsten, mannen min er 37. Vi har to gutter 5 og 2 år og lurer VELDIG om vi skal produsere en til... Begge er vi like i villrede på skal/skal ikke. Er jo ikke i tvil om at man har alt å vinne på å lage en større barneflokk, ikke minst for barnas skyld. Ser på det som ensomt å vokse opp med bare ett søsken (selv har jeg tre). Det som holder igjen er det økonomiske samt litt "egoistisk" tenking, vi har det jo veldig komfortabelt og praktisk med bare to barn. Kjenner at jeg har en helt annen innstilling nå enn da vi hadde bare nr 1. Da gledet jeg meg for hver dag han ble større og syntes det var et slit med småbarn. Nå syns jeg minsten som nettopp er blitt to vokser aaaltfor fort. Er veldig opptatt av alt som har med babyer og fødsler å gjøre. Lurer av og til på om jeg bare er "tussete" eller om jeg trenger å få et barn til..

Jeg er 30 og min mann 31 år. Vi venter nummer fire og de andre er 6,5 år, 5 år, og 10mnd. Jeg har alltid sagt at jeg skal bli ferdig med å få barn innen jeg er 30 år og det klarer jeg akkurat. Grunnen er at jeg alltid har syntes jeg har hatt gamle foreldre, og min mor var 30 år da hun fikk meg:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...