Anonym bruker Skrevet 12. juni 2007 #1 Skrevet 12. juni 2007 Så den på apoteket her hvor jeg bor, den var på tilbud til kr 249,-. Den inneholder 7 tester. Er dette verdt å invistere penger på? Er den bra? Noen som vil skrive litt om erfaring med denne type el-test?
Dolly Duck Skrevet 12. juni 2007 #2 Skrevet 12. juni 2007 Jeg har ingen erfaring med cb tester. Men jeg har god erfaring med billige tester. Gå inn på www.billigetester.no Her kan du kjøpe 21 eggløsningstester til kr 180,- De blir sendt deg i posten i en anonym konvolutt, og er helt ok å bruke. Iallefall virker de fint hos meg. Lykke til! =)
Gjest Skrevet 12. juni 2007 #3 Skrevet 12. juni 2007 Jeg har god erfaring med de digitale eggløsningstestene fra ClearBlue. Ble gravid etter positiv el.test - ja, selvsagt i tillegg til god hjelp fra min samboer! Synes de billige testene var litt vanskelige å lese. Men under min el-testing oppdaget jeg at LH-stigning var ganske kort slik at jeg måtte teste 2 ganger pr. dag. Det blir relativt dyrt, men jeg fulgte i tillegg godt med på el-slim og det kom ca 1 - 2 dager før el.testen ble positiv.
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2007 #4 Skrevet 12. juni 2007 Disse testene er helt fantastiske! Hvilket apotek så du dem på?
martine68 Skrevet 12. juni 2007 #5 Skrevet 12. juni 2007 Hei. Jeg har brukt masse av disse testene. De fungerer kjempefint. Du kan kjøpe dem på www.billige-tester.no for 199 på pakke. De sendes portofritt fra Danmark og sendes i en anonym konvolutt hjem til deg. Det tar et par tre dager å få dem. Enkelt og billigere enn du får dem på apoteket. Du må visst betale med kredittkort/visa men det er en sikker betalingsløsning de bruker.
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2007 #6 Skrevet 13. juni 2007 Veldig fine. De selges på apoteket i vika for nesten 370 kroner (sykt dårlig gjort!) og på apoteket på Sjølyst for hundre kroner mindre. Så 249 er en fin pris. Sverige ca 220 kroner.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå