Anonym bruker Skrevet 12. juni 2007 #1 Skrevet 12. juni 2007 trenger råd for å få opp melkeproduksjonen..har altfor lite mat til litlingen min..snart 3 uker, og må gi han masse tillegg..er det håp om at melken skal komme enda? og i såfalll hva gjør jeg for at den skal komme????
Gjest Skrevet 12. juni 2007 #2 Skrevet 12. juni 2007 1. legg han til ofte(gjerne annenhver time) 2.ikke stress, d påvirker prod. 3.drikk mye vann!
manonym Skrevet 12. juni 2007 #4 Skrevet 12. juni 2007 Enig med Heide over her! Legg han til ofte, eventuelt håndmelke deg selv litt noen ganger for dagen.
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2007 #5 Skrevet 12. juni 2007 Prøv å ikke ta det så tungt, tenk at det ikke er verdens undergang om det ikke er så mye melk. M.a.o; ikke stress med det. Det betyr mye. Legg barnet til så ofte du kan (ikke hvis han blir veldig irritert av det da). Også hørt at et glass rødvin kan hjelpe, samt varme dusjer, hvor du spyler varmt vann på brystene. Prøv også å håndpumpe deg en del.
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2007 #6 Skrevet 12. juni 2007 stresser ikke i hele tatt..sover og drikker mye, men melk er det lite av..ammar, men må gi mme etter hvert måltid..han suger puppen tom, så begynner han å kave og stresse med puppen, før han beg å grine..-altså sulten..de gangene han sover lenge pumper jeg meg for å øke..føler jeg gjør alt..pumper ut 20-35ml melk..ALTFOR LITE..
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2007 #7 Skrevet 12. juni 2007 Hei. Har du proevd aa stimulere brystknoppen godt foer du begynner aa pumpe? Jeg bruker en vaselinaktig krem (ikke farlig for baby) som jeg smoerer paa med sirkulaere bevegelser foer pumping. Da faar jeg skikkelig fart paa melken. Naar melkemengden dabber av igjen gjoer jeg det en gang til og da oeker melkemengden igjen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå