Galskapens overhode Skrevet 12. juni 2007 #1 Skrevet 12. juni 2007 *************************************************************************************************************************************************************************Støv til alle*********************************************************************************************************************** Testet svakt positivt i dag p IKM. Da blir det tidlig UL neste uke en gang grunnet XU i mars.
Lille Trille* Skrevet 12. juni 2007 #2 Skrevet 12. juni 2007 Så gøy! Gratulerer så mye! Og lykke til videre, håper virkelig alt går bra denne gangen!
Surremor nov 02 og mars 08 Skrevet 12. juni 2007 #3 Skrevet 12. juni 2007 Gratulerer så mye Håper du får et fint svangerskap! Krysser fingre for deg at det går bra denne gangen! Klem
Gjest Skrevet 12. juni 2007 #4 Skrevet 12. juni 2007 Gratulerer!!! Håper alt går bra, og at du får et fint svangerskap!
Måånestråle Skrevet 12. juni 2007 #5 Skrevet 12. juni 2007 Jehey, så kjekt!! Gratulerer og god tur videre, Sfinx'n :)
Lykkeliten *På overtid* Skrevet 12. juni 2007 #6 Skrevet 12. juni 2007 GRATULERER!!!! ) Ha du klart og holde det hemmelig for sambo, eller har du sagt det allerede?? )
Galskapens overhode Skrevet 12. juni 2007 Forfatter #10 Skrevet 12. juni 2007 TUSEN TAKK for alle gratulasjoner. Kommer til å hold emeg her inne (mange på 1.tri er noe hysteriske) I dag tidlig kjørte jeg til butikken og kjøpte et kort til sambo. På den var det 3 søte hundevalper. På kortet skrev jeg følgende: -Du vet jeg elsker deg? Virkelig virkelig elsker deg? Vil bare si at jeg håper vi ikek får like mange som denne hunden tydeligvis har fått. Kjære, det har flyttet inn en hybelboer i magen min. Gav det til ham sammen med frokost på senga og gikk ut av rommet med et stort smil. Han var bra kjapp ut av senga ja. Spennende å se om spiren holder denne gangen da, og har slått seg ned I livmoren..
Lykkeliten *På overtid* Skrevet 12. juni 2007 #12 Skrevet 12. juni 2007 Så gøy!! Heheh... Lykke til Sfinx`n! Håper du får et herlig svangerskap!
Modesty Blaise Skrevet 12. juni 2007 #13 Skrevet 12. juni 2007 Så herlig Sfinxen. Håper den sitter nå. Unner deg all lykke på ferden. Kos deg.
Lillegull og spiren Skrevet 12. juni 2007 #14 Skrevet 12. juni 2007 ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ........GRATULERER SÅ MASSE.)
Lillegull og spiren Skrevet 12. juni 2007 #15 Skrevet 12. juni 2007 ble litt skrive feil her ser jeg...he.he men jeg mente...ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ....GRATULERER SÅÅÅ MASSE:) Så heldig du er:) masse lykke til,og kos deg med spiren:)
Dizzie_mortil3 Skrevet 12. juni 2007 #16 Skrevet 12. juni 2007 ÅÅÅååååå...gratulerer!! Håper virkelig spiren har slått seg ned for godt og på riktig plass! Kan jeg spørre om du ble operert og mistet en eggleder da du hadde XU? For det gjorde jeg (også i mars) men har ikke blitt gravid ennå...
2 fine små Skrevet 12. juni 2007 #17 Skrevet 12. juni 2007 Fantastisk! Gratulerer og roerende med det kortet, sukk... =o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå