Gå til innhold

tomt for tester, HYBELBOER i magen

Anbefalte innlegg

Skrevet

*************************************************************************************************************************************************************************Støv til alle***********************************************************************************************************************

Testet svakt positivt i dag p IKM. Da blir det tidlig UL neste uke en gang grunnet XU i mars.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så gøy! Gratulerer så mye! Og lykke til videre, håper virkelig alt går bra denne gangen!

Skrevet

Gratulerer så mye :) Håper du får et fint svangerskap! Krysser fingre for deg at det går bra denne gangen!

Klem

Skrevet

Gratulerer!!! :) Håper alt går bra, og at du får et fint svangerskap! :)

Skrevet

Jehey, så kjekt!! Gratulerer og god tur videre, Sfinx'n :) :)

Skrevet

GRATULERER!!!! :))

Ha du klart og holde det hemmelig for sambo, eller har du sagt det allerede?? :))

Skrevet

Oj, oj. Gratulerer så mye :) Lykke til!!!!

Skrevet

TUSEN TAKK for alle gratulasjoner.

Kommer til å hold emeg her inne (mange på 1.tri er noe hysteriske)

I dag tidlig kjørte jeg til butikken og kjøpte et kort til sambo. På den var det 3 søte hundevalper. På kortet skrev jeg følgende:

-Du vet jeg elsker deg? Virkelig virkelig elsker deg?

Vil bare si at jeg håper vi ikek får like mange som denne hunden tydeligvis har fått. Kjære, det har flyttet inn en hybelboer i magen min.

Gav det til ham sammen med frokost på senga og gikk ut av rommet med et stort smil.

Han var bra kjapp ut av senga ja.

Spennende å se om spiren holder denne gangen da, og har slått seg ned I livmoren..

Skrevet

He, he, så søtt og artig.... Masse lykke til :)

Skrevet

Så gøy!! :) Heheh... Lykke til Sfinx`n! Håper du får et herlig svangerskap!

Skrevet

Så herlig Sfinxen. Håper den sitter nå. Unner deg all lykke på ferden.

Kos deg.

Skrevet

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ........GRATULERER SÅ MASSE.)

Skrevet

ble litt skrive feil her ser jeg...he.he

men jeg mente...ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ....GRATULERER SÅÅÅ MASSE:)

Så heldig du er:) masse lykke til,og kos deg med spiren:)

Skrevet

ÅÅÅååååå...gratulerer!! Håper virkelig spiren har slått seg ned for godt og på riktig plass! Kan jeg spørre om du ble operert og mistet en eggleder da du hadde XU? For det gjorde jeg (også i mars) men har ikke blitt gravid ennå...

Skrevet

Fantastisk! Gratulerer og roerende med det kortet, sukk... =o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...