Minilille Skrevet 12. juni 2007 #1 Skrevet 12. juni 2007 Små babyer har jo ofte et hvitt belegg på tunga etter melken, men i går oppdaget jeg masse små prikker på innsiden av kinnene, og bakerst i ganen på lille gutt.. Jeg syns det er rart at melka legger seg i slike tydelige prikker.. Det ser rett og slett ut som sopp.. Har noen opplevd noe lignende?
Honningmelon Skrevet 12. juni 2007 #2 Skrevet 12. juni 2007 Det kan høres ut som sopp, ja. Men, jeg er ingen ekspert :-) Hadde tatt han med til helsestasjon/lege for å se om han trenger behandling. Er ikke noe særlig å få det på puppa hvis du ammer :-s
smaskeli fødte 20 jan 2007 Skrevet 12. juni 2007 #3 Skrevet 12. juni 2007 Høres veldig ut som sopp ja. Prøv å ta ren farris på en q tips og smør over.... Blir det ikke noe bedring etter en uke, høre med helsestasjon
m@rie82 Skrevet 12. juni 2007 #4 Skrevet 12. juni 2007 høres ut som trøske, ja. her har vi slitt med dette siden vesla var 4-5 uker (hun er nå 2,5 mnd'er). har fått mycostantin kur til henne 2 ganger, vi holder på med nr 2 nå. det ser ikke ut til å hjelpe så mye egentlig, men tenkte å prøve det farris-tipset! man kan også prøve å skrape veldig forsiktig med en tskje, eller noe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå