Gå til innhold

En liten utblåsning fra nord....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er blitt syyyyyk. (kanskje ikke så rart med tanke på at det er 5!!!!!!!!!!!!!!! grader, tåke og regn ute...)

Vi har fått regninga på reperasjonen på bilen vårs som streika på søndag. Nesten 10000 kr... kjedelige penger nå rett før sommerferie..

Men bortsett fra det, så har jeg jo verdens søteste lille budeie som datter.... :D og det er knappe 4 uker til ferie...

Og nå er Oda begynt å knekke krype-koden, så jeg må løøøøøøpe!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Såpass, ja... her på Østlandet har det vært aaaaalt for varmt nå, så nå som det er under 20 grader i dag, er jeg helt i himmelen :-)

Kjedelige penger, ja. Jeg hater å bruke penger på bilen...

Men, god bedring da, og god ferie snart!

Skrevet

litt varmere her da,men jaggu fikk jeg en uventa utgift i går jeg å...

lille klompen her dælja til meg med en treleke,så jeg er uten briller =)

en fint hull midt i glasset.utrolig at han fikk det til syns jeg.men har to unger som skal ha nye briller før meg,så jeg har ting å se frem til.

en sommer uten alt det jeg tenkte å kjøpe,hehe.

åh,så flink oda er da =0) tenker du får løpe både hit og dit ja.

Skrevet

lite løping her da mini ikke snur på seg engang, å heldigvis er både jeg og min mann flink å mekke bil.. verksteder går man til om man vil bli blakk, altså.. du verden de lurer mange!!

er driiiitkaldt, å kjenner eg begynne å brygge på noe eg å.. så hold oss bare inne vi.. :))

men lykke til, å prøv å hør priser på forskjellige verksteder neste gang. kan bli billigere..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...