Gå til innhold

Skal jeg gå inn til sjefen og fortelle det nå?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Sitter og kjeder meg litt på jobb, og lurte på om jeg skal gå inn til sjefen og fortelle det. Er i min 10. uke, og det begynner å synes ganske mye nå.

 

Men jeg vet ikke om jeg tør...? Gruer meg skikkelig til å si det. Fikk en datter for litt over et år siden, så jeg har nettopp komme tilbake i full jobb (har jobbet deltid en del måneder da). Så det blir vel ikke helt populært at jeg er på'n igjen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hehehe

 

Det må du jo nesten bare bestemme selv. Jeg sa det til sjefen min da jeg var i uke 7, for bedre å kunne planlegge arbeidsåret. Men så er min sjef ganske hyggelig, og ble bare glad...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg fortalte det nesten med en gang jeg visste det, ikke noe stress, man må jo si det før eller siden uansett og sjefen din har vel taushetsplikt uansett, Hopp i det =) gjør det da, og si hvordan d gikk etterpå!!! ;)

lykke til..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal prøve å gjøre det rett etter lunsj. Da kan jeg kanskje få snakket med dem begge to samtidig, så slipper jeg å si det to ganger. (Har to sjefer hvorav jeg kommer mye bedre overens med den ene, men begge bør få vite det av meg, og helst samtidig).

 

Skal si ifra hvordan det gikk etterpå jeg - er mye mer nervøs nå enn da jeg fortalte det første gangen (da fortalte jeg det allerede etter 5 uker).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg fortalt det. Herregud som jeg gruet meg. Men nå er det endelig gjort. De reagerte selvfølgelig positivt, men det er jo litt spesielt siden jeg nettopp har kommet tilbake i jobb, og fordi vi er et lite firma med bare noen få ansatte så får det en del konsekvenser for firmaet.

 

Men endelig er det ute. Da kan jeg begynne å fortelle det til andre også heldigvis.

 

Lettet nå ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...