Gå til innhold

Symptomer? Allerede? Er ikke det litt tidlig da?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, tror jeg har fått symptomer nå, men er litt usikker altså, kan være noe annet, eks stress, har trekking i muntlig norsk i morgen, men har hatt vondt i magen i 2 dager nå ca.

"Symptomene":

*Støl, nederst og midt på magen, rett over skambeinet(kan være under også, men det går over hele der nede.)

*Kvalm =o( Dette kommer og går, etter som når jeg har spist og ikke har spist

*menssmerter/stikking, føles ut som om mensen skal komme når som helst nå..

*ofte på to, enten det er nr 1 eller 2..(går veldig sjeldent nr 2 uten om når jeg har mensen, sorry)

*Eekkelt...Det lukter fiskeboller av meg...æææsj, ikke klar det eller svir...Så sopp kan det ikke være..(har hatt/har inne mellom dette, så vet jo litt...=o) )

Dette er det jeg har nå, men det er jo bare 5 dager siden EL, så enten så hadde jeg EL en dag før eller så er dette noe annet, eller??

Kan egget begynne å feste seg alt nå..begynte med vond mage natt til i går og hadde vondt i hele går og nå i dag, så langt..hmmm...*tenke*

Hva tror dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Veeel, det er kanskje litt tidlig enda... Men, tenk så gøy det blir hvis du virkelig blir gravid denne pp:-)))

Ang. den fiskebollelukta; det er ikke garderenella da? Dette er ikke en soppinfeksjon og har ofte ingen andre symptomer enn bare lukta (lukter fisk). Kommer av ubalanse i bakteriefloraen.

Lykke til med testing om en stund:-)))

Skrevet

Hmmm, kan hende, men lukta begynte å gå bort igår men kom tilbake i dag..Så kanskje det er spermen så gjør at det lukter...(hadde sex for 6 dager siden og i går)

Men trooor det er litt tidlig at symptomene skulle komme nå...

Takk og lykke til til deg også..=o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...