Forskeren Skrevet 12. juni 2007 #1 Skrevet 12. juni 2007 Dvs. har vært her før for ca 2 år siden, men nå med ny baby! Lillebror kom til verden 8/6 kl. 20.55, var 3840 g og 54 cm. Det meste av fødselen foregikk hjemme, da vi ble hjemsendt fra føden med beskjed om å komme tilbake når riene varte i 1 min og det var 5 min mellom. 2 timer senere hadde jeg fortsatt rier som kun varte 30-40 sek, men de kom med ca 2 min mellomrom og var utrolig intense, så vi tok turen likevel. Fikk da komme inn i "hærberget", det var full åpning og bare å presse. Så det ble kun 25 min på føden denne gang. Alt er bare fryd og gammen foreløpig, jeg er så lykkelig over å ha født normalt (da jeg hadde ks sist) og ammingen går foreløpig bra (i motsetning til sist gang). Så nå går jeg bare å slumrer rundt i ammetåka mi!
Jente89 ♥ Skrevet 12. juni 2007 #2 Skrevet 12. juni 2007 Heihei å velkommen hit! Gratulerer så masse med liten baby
mummiboy 21.07.06 Skrevet 12. juni 2007 #3 Skrevet 12. juni 2007 Velkommen inn hit igjen Ja dem sier at alt blir så mye "enklere" med nr 2 ) Jeg skal snart vandre over til småtroll 1- 2,, snufs, snufs, men regner med å være tilbake om noen år )
Honningmelon Skrevet 12. juni 2007 #4 Skrevet 12. juni 2007 Gratulerer så mye, og velkommen tilbake hit :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå