Gå til innhold

Liten oppdatering fra meg...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle sammen!

Nå har det gått 1 uke og 1 dag siden jeg var hos legen og fikk positiv test, og UL ga beskjed om at spiren satt på plass. For en utrolig uke det har vært! Symptomer har jeg, kvalm og oppblåst og ikke minst (i følge mannen...) masse humørsvingninger! Puppene er ikke så veldig ømme, og det er deilig, det har de vært før, nemlig.

Var på ny UL i går, og fikk se et lite frø som har satt seg godt fast. Nå håper vi bare på at morkaken vokser oppover og ikke nedover, for der er det ikke så gode forhold. Men alt så veldig bra ut så langt. Skal på ny UL neste uke igjen, så da får vi kanskje se et lite hjerte som banker!!!

Takk for alle hilsningene jeg fikk, følte meg virkelig lykkelig over at dere fulgte med meg!

Stor klem og masse lykke til til alle sammen fra

Bringebæret og lille BIM-frøet

c",)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så deilig at spiren sitter som den skal! Håper virkelig at dere får se et lite hjerte som banker neste uke!

Her kom mensen som bestilt (vel kanskje ikke helt bestilt, da men) på søndag kveld. Så humøret er deretter. Men, men. Ny pp og nye muligheter, er det ikke det de sier?

Skrevet

Hei...

Dette var gode nyheter=o)

Ble veldig glad nå...

Krysser fingrene mine ennå=o)

klem

Skrevet

krysser fortsatt alt som kan kysses for deg

=O)

Skrevet

Det var godt å høre! Takk for at du holder oss oppdatert. Jeg skal fortsette å krysse alt jeg har for deg, Bringebæret! :)

Skrevet

Lykke ønskninger fra meg til deg! Ikke glem oss her inne da:) Vi trenger dine gode tanker!

Skrevet

hei vennen:)

åååå nå ble jeg glad på deres veine,,da er det bare å håpe og krysse for at alt går bra:)

tenker du er glad om dagen:) gi oss oppdatering underveis:)

håper jeg kommer etter snart:)

Skrevet

Så flott at det går bra med deg, Bringebæret! Lykke til videre til deg og BIM-spira. ; )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...