Gjest Skrevet 12. juni 2007 #1 Skrevet 12. juni 2007 Jeg har da begynt å tempe... har gjort det (nesten) til samme tidspunkt hver dag... Ser at det skal gjøres mens jeg fortsatt er i seng... Men jeg har jobbet nattevakter i helga... Har tempet når jeg har kommet hjem, men har jo ikke sovet eller ligget i senga akkurat... Har det stor betydning? Dere som vet?
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 12. juni 2007 #2 Skrevet 12. juni 2007 Hei=) Du burde ha sovet i minst 3 timer før du temper og tempe med en gang du våkner. Så det blir ikke riktig hvis du temper når du er våken. Tempen blir uansett litt feil når man temper etter å ha sovet når man har nattevakt fordi det blir til en annen tid enn vanlig. Jeg pleier å droppe tempinga etter en nattevakt, men jeg har det bare en gang i uka da. Dette her står om temping og skiftarbeid på FF: It is not impossible to take your BBT if you work shifts, but it will be more challenging. Take your temperature at the time you wake up when you are most likely to have had the most sleep. Be as consistent as you can. On your days off, take your temperature after you wake up as well, even if it is at a different time. Make a note on your chart of changes in your waking schedule. You may take your temperature in the afternoon before you go to work if that is your usual waking time and the time after which you are most likely to have had the most sleep. It is not useful to take your temperature when you are already awake and active.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå