Gå til innhold

Flere enn meg som sliter i matveien i denne varmen?


NessaS

Anbefalte innlegg

Jeg orker ikke mat før sent utpå kvelden, går kun i drikke som juice, vann og smoothies. Men jeg er sikker på at dette har ødelagt den lille forbrenninga jeg hadde. Jeg må rett og slett tvinge i meg mat. Kommer jo kanskje til å gå ned noen kilo, men til hvilken pris? Jeg fyker opp det dobbelte når jeg begynner å spise igjen allikevel.

 

Flere som har det som meg?

Noen som eventuelt kan gi meg tips og råd, kanskje noen gode oppskrifter på drikke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Huff ja samme her...spiser alt for lite og vekta har stoppet opp nå i 3 uker. Jeg blir kvalm bare ved tanken på mat av og til, så orker ikke presse meg til det heller. Passer på å drikke brus med sukker, iste osv og mye frukt...så holder jeg vel forbrenningen litt mer oppe i alle fall.

 

Får i meg mye av kcal jeg skal gjennom is og drikke med kcal. Spiser f.eks bare en brødskive til frokost, mot to tidligere, ofte ingen lunsj, litt større middag og ingen kvelds. men kveldsen presser jeg i meg, da får jeg 4 måltider pluss at jeg har frukt og drikke innimellom, og saftis.

 

Merker jeg blir lite motivert av det greiene her, men får bare la det stoppe opp litt og heller fortsette med treningen, har ikke energi til å "ta meg sammen" akkurat nå merker jeg. Er jo litt kaldere vær i vente, så det tyder bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...