Gå til innhold

Hæ? Har det skjedd et mirakel? Gravid?!

Anbefalte innlegg

Nå skjønner jeg ingen ting!!!!

Ventet mens på torsdag etter mislykket forsøk i mai. Regnet med at den var forsinket pga ubalanse hormonene etter forsøket.Men jeg måtte jo nesten ta en test før eller siden...

Helt uventet kom det helt tydelig 2 streker på testen. Greier ikke å tro det. Jeg og mannen min har problemer begge to. Jeg med tette eggledere og han med få svømmere. Kan vi virkelig ha greid det allikevel? Legene mente det ville vært et mirakel om det skulle skje!

Hahahaha! Hæ?

Shit! Og jeg som ikke har tatt folat denne måneden. Og drukket alkohol og røyket har jeg også!

Fortsetter under...

Annonse

Takk takk alle sammen! Det begynner å synke litt inn, men det blir jo spennende å se om alt går bra.

Snakket med klinikken i dag tidlig, og de sa at det ikke var helt uvanlig at man ble garvid etter et forsøk. Men at det var litt spesiel siden vi hadde så dårlige forutsetninger.

Har vært inne til blodprøvei dag, og skal ta en til på fredag for å se at hcg'en stiger som den skal. Og så blir det ultralyd allerede neste uke!

Det var visst en viss risiko for graviditet utenfor livmoren pga tette eggledere, så de skulle følge nøye med...

Så da er det bare å krysse fingrene!

Lykke til alle rugere, det er ikke mange ukene siden jeg var i den situasjonen selv!

Annonse

Gratulerer :)

Du kan nok ta det med ro når det gjelder det med folaten, alkohol og røyking.

Dukket mange rare tanker opp hos meg også, når min positive test sank inn.

Husker så godt den ene; "men jeg har jo drukket masse pepsi max, og hevet innpå med snop i jula"

*hihi*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...