Trooghåp76 Skrevet 12. juni 2007 #1 Del Skrevet 12. juni 2007 Er det vanskelig å finne frem til nordica? Må reise alene og sitter i rullestol og min store skrekk er at jeg ikke skal finne frem. Planlegger å reise nedover i juli eller aug. Er det veldig vanskelig å forstå de på nordica har bare skrevet mail med de før men nå skal jeg jo ha den samtalen med legen der nede. Kommer fra nordnorge så det blir vel fly nedover. Er så spent. Føler veldig støtte i å ha dere her fordi dere vet at det ikke er bare tull som jeg har fått høre når jeg nevnte det for noen. Holder på nå å finne ut om jeg har eggløsning eller ikke men jeg skal også gjennom en laproskopi for å sjekke forholdene. Hvilke prøver er det man må ta vet det er hiv og hormonprøver pluss de prøvene jeg har tatt hos gynekolog. men er det flere?? Og må de hormon prøvene tas spesielle dager for det har ikke jeg gjort. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9559237-lurer-p%C3%A5/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå