Gå til innhold

Når fikk barna TENNER????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når fikk barna deres tenner??

Er så bekymra, fordi jeg har SLITT ræva av meg i over to mnd for å få igang amminga! Var konstant sår i 2 mnd og hadde 3 brystbetennelser på 5 uker...

Endelig går det som smurt, men nå er han 2,5 mnd og klør fælt i gommen... gnager på hendene sine hele tiden... uff...

Er så redd for at han skal få tenner alt nå og at det skal ødelegge ammingen etter at jeg har slitt så lenge for å få det til...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

her kom de to første når a var 3,5 mnd-men det er veeldig forskjellig da!!Kom 4 nede først,men amminga har ikke vært noe problem fordet,har bitt et par ganger,men slutta med det!Nå er det 4 oppe og 4 nede og jeg ammer enda,så det trenger ikke ødelegge noenting det!!

Skrevet

Eldste jenta mi fikk første tannebissen når hun var 8 mnd. Er spent på lillesøster nå:-)

Men, jeg vet om ei lita jente som ikke fikk tannebisser før hun hadde passert året og hun både siklet og klødde i månedsvis før noe skjedde.

Stå på du! Ikke sikkert det kommer tenner på en stund selvom det klør litt:-)

Skrevet

Min var 3,5 mnd....

Skrevet

Min fikk når han var 7 mnd! Men jeg trodde han fikk når han var rundt 3 mnd jeg og, for sikla masse og gnagde på ALT han kunne få gnagd på, og sånn holdt han på til tanna kom... Noen bruker lang tid, andre ikke!

Får håpe han ikke får tenner riktig enda da!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...