Anonym bruker Skrevet 11. juni 2007 #1 Skrevet 11. juni 2007 Det er 2,5 år siden det ble slutt,1 år siden jeg så han-og hadde sex med han sist!Treffer han ikke i det daglige,så jeg blir jo ikke påminnet han på den måten!Men jeg tenker på han hele tiden,hvor bra vi hadde det-før det gikk gale da!Det er et slikt forhold jeg vil ha,slik vi hadde det sammen,,Men-han er opptatt,jeg er alene,og jeg trenger å komme meg videre,bli kvitt han fra hodet!Men hvordan??
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2007 #2 Skrevet 11. juni 2007 Vet faktiskt ikke hvordan det skal gjøres jeg. Har det litt sånn selv. Ble slutt for 2 år siden fordi vi levde to vitt forskjellige liv, og ikke helt hadde tid til hverandre. Han var ute med sine venner og jeg med mine, hele tiden. Men jeg elsket han like høyt for det. Jeg ble så sammen men han jeg bor sammen med nå. Tenkte fortsatt på x:en min mye og savnet det vi hadde. Jeg og min samboer flyttet omtrent 20 mil fra stedet (til hans familie sted) og sluttet ha kontakt med de på det stedet. (valgte det selv av flere grunner, trivdes ikke på stedet) Men så for et år siden skjedde det noe. Det var en trafikk ulykke der jeg tidligere bodde. Det var x:en min. Han klarte det ikke, døde på sykehuset. Etter det så tenkte jeg ekstra mye på han og savnet han om mulig enda mer. Gråt mye over han og angrer den dag idag at jeg ikke var i begravelsen hans. Kommer nok aldrig til og komme over han. Men det går bedre og bedre for hver dag, og er noe jeg bare må leve med. Siden jeg hadde flyttet fra stedet og ikke hadde noe videre kontakt med noen lenger så har jeg heller ikke snakket med noen om dette. Ingen vet hvor høyt jeg fortsatt elsker han. Men jeg har ikke sagt til noen at jeg savner han. Føler at det blir for dumt og inrøme det nå, etter så lang tid. Angrer at jeg ikke inrømte det tidligere. Har tenkt på og ta opp igjen kontakten med søsteren hans da. For jeg og hun var gode venner allerede før jeg ble sammen med han. Og jeg vet at jeg betydde mye for henne, og vet også at hun har det vanskelig etter at han døde, og ikke har så mange og snakke med. Men samtidlig så har jeg ikke tatt opp kontakten enda, fordi jeg føleer det blir dumt. Får se hva det blir til. Uansett kommer jeg alltid elske x:en min. Kanske til og med alltid høyere enn min nåværende samboer. Ser nå at dette ble langt og ikke var et akkuratt bra svar til deg HI. Men når jeg begynte og skrive så bare fortsatte det. Kan vel si at jeg trengte og få det ut. Savner han masse. Men en vakker dag møtes vi igjen og da skal jeg fortelle han hvor mye jeg elsker han. Velger her og være anonym og håper dere forstår hvorfor.
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2007 #3 Skrevet 12. juni 2007 uff da,veldig annerledes med deg da!!Så trist:-( Jeg har hvertfall muligheten til å treffe han jeg da.Vi har litt kontakt på mld innimellom,sånn hei-hvordan går det og slike ting!Har blitt enige om å kutte all kontakt flere ganger,men ingen klarer det,og det er like mye han som meg... Og jeg er litt sånn at jeg er låst jeg nå,jeg klarer ikke komme meg videre med noen andre når jeg tenker på han hele tiden!For meg blir det feil,skal jeg gå inn i noe,må det vær 100%,og det kan jeg ikke så lenge han er i hodet... HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå