Galskapens overhode Skrevet 11. juni 2007 #1 Skrevet 11. juni 2007 Greit nok at man ikke skal lese av resultatet etter 5 minutter. Nå hadde det gått nesten 15 minutter.. og den har en tydelig rosa strek der.. Nesten et lite HURRA!! Da må jeg teste med morgenurin i morgen. litt hjertebank nå ja.. Åh.. håpe håpe jhåpe at det blir positivt i morgen..
Lillegull og spiren Skrevet 11. juni 2007 #2 Skrevet 11. juni 2007 ååååååååååååååååååååååååååååååååå såååå spennende da...da er det jo lov å håpe på at den er posetiv:) masse lykke til og rooop ut:)
Tone Troll Skrevet 11. juni 2007 #3 Skrevet 11. juni 2007 Åh, det hørtes jo lovende ut! Håper du får en nydelig rosa strek i morgen tidlig
Galskapens overhode Skrevet 11. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 11. juni 2007 såå spent p hva sambo sier nå Vi har begynt å gå på sikre perioder. Og denne mnd skulle jeg ha El fra den venstre siden der eggleder ble fjernet pga XU i mars, men der bommet vi, for dagen etter El fra venstre side fikk jeg også fra høyre side. Kjenner El grunnet sterke EL-smerter. Ikke planlagt men veldig velkomment
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå