Stoltmai mamma:) Skrevet 11. juni 2007 #1 Skrevet 11. juni 2007 Jeg om min samboer prøver for harde livet å bli gravide, ble gravid men mistet når jeg va 5 uker på vei, ganske kjipt, sambo hadde begynt å glede seg så, for vi skal i bryllup til faren hans 07.07.07, han bor et stykke vekk så ikke ofte vii ser han, Sambo hadde tenkt til å holde tale i bryllupet og fortelle at han skulle bli bestefar, men det skar seg jo, åååhhhh, som vi hadde begynt å glede oss... Håper den sitter nå, når jeg ble gravid sist så merket jeg det med at jeg va så fryktelig oppblåst i magen, måtte fise og bommelomme velidg mye, har vært litt sånn nå den siste uke, men tør liksom ikke helt håpe for mye heller, men krysser alt for det sitter en liten spire i magen min... Jeg jobber i en kiosk på et sykehus, og tror det er sånn banybom nå, alle er jo gravide, går der med de fine magen sine, blir så missunnelig.. Skulle så ønske det va meg..... Det va deilig å få alt ut... Håper dere andre lykkes nå.... Lykke til alle sammen
Lillegull og spiren Skrevet 11. juni 2007 #2 Skrevet 11. juni 2007 huff så leit at du mistet..hadde jo vært en kjempe fint minne å hatt det i talen. jeg håper du får en liten spire snart,jeg vet hvordan du har det.. jeg venter og venter,men ingen spire her heller. jeg har aldri vært gravid før,så jeg vet ikke hvordan det er å få en posetiv gravid test,men jeg fikk posetiv el test i går og i dag,så da håper jeg det blir en liten spire denne gangen.. masse lykke til:)
Stoltmai mamma:) Skrevet 11. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 11. juni 2007 Da håper jeg du lykkes denne mnd, det hadde vært koselig... Ble ganske rørt da jeg hørte hva sambo ville si i talen, synes det er så godt å vite at han gleder seg så sinnsykt, vi holder på å bygge hus å nå da, så blir gøy å kunne gjøre klart et helt nytt barnerom i nytt hus... Krysser fingrene for oss begge jeg.... Kjempe masse lykke til te du også...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå