MADDE86 *Maybe baby?* Skrevet 11. juni 2007 #1 Skrevet 11. juni 2007 Jeg har nå testet med eggløsningstest siden Fredag, Og alle dagene frem til nå har vært positive. Hvordan er dette mulig? Jeg har hørt att man kan bruke slike tester som graviditetstest. I såfall hvordan kan man bruke den som graviditetstest? er d en sjanse for att jeg er gravid nå?
søljenes Skrevet 11. juni 2007 #2 Skrevet 11. juni 2007 Det er riktig at EL-tester kan slå positivt ut om du er gravid. Men du skal ikke stole på dette resultatet alene. Du bør ta en graviditetstest for å være helt sikker. Lykke til da
Athene75 Skrevet 11. juni 2007 #3 Skrevet 11. juni 2007 Har de vært helt positive hele veien? Altså at begge strekene er like sterke.....
MADDE86 *Maybe baby?* Skrevet 11. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 11. juni 2007 idag er den ene streken litt lysere. men har vært positiv 4dager på rad.
lioevr- Verdens lykkeligste Skrevet 12. juni 2007 #5 Skrevet 12. juni 2007 hei. det kan være mulig at kroppen din ikke har klart å slippe egget, og at det heller skjer nå. dvs en forsinket el. har selv opplevd, at når jeg tar el tester og var gravid, at dem var knall positive, blei bare sterkere og sterkere pos. for hver dag den teste streken. man har alltid litt lh hormon i kroppen (det el testen ser etter) så den kan slå ut når som helst, også rett før forventet mens, for da stiger lh hormonet litt. hvis du er usikker, så kan du jo kjøpe en av disse gravid testene med lav hcg grense for å dobbeltsjekke. der har det ikke noe å si hvor sterk streken din er. les på www.pernille.info hvis du trenger mere info om dette. lykke til
missSophie Skrevet 12. juni 2007 #6 Skrevet 12. juni 2007 jeg har også testet positivt på 7 tester...skjønner det ikke.men får ta en gr.tets test for sikkerthetsskyld.... har du testet når eggløsningen skulle vært der i forhold til menstruasjonen???
MADDE86 *Maybe baby?* Skrevet 12. juni 2007 Forfatter #7 Skrevet 12. juni 2007 min syklus er på 28-32dager og første dagen jeg skulle teste var fredagen som var. og siden har den vært positiv 5dager nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå