Gå til innhold

termin 16 februar :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

flere som er på samme dag ?

Skrevet

hei :) hvordan føler du deg om dagene da`? Siden du er så å si like langt som meg ...

Skrevet

Har mye vondt i magen...litt svakere en mensensmerter, men så plutselig kommer det strålinger ut på h-side og opp mot ribbena. Utenom det føler jeg ingenting.

du da?

'Hilsen Elin S

Skrevet

Vært hos lege idag...foreløpig beregnet termin 12. februar!!! føler meg kjempefin, ganske trøtt men det er helt greit!! Økt appetitt=)

Skrevet

Deilig å ikke kjenne noe ubehag da...men man vokner plutselig en dag med morra kvalme mellom uke 6-10....håper ikke det skjer med meg. Hvor er du fra?

Skal du vite hvilket kjønn det er ?

Skal ikke til legen før 7.August jeg da...så da er jeg 13 uker på vei...håper det ikke tar så innmari lang tid før en liten kulemage kommer.:) hehe

Skrevet

Jeg har termin 12 februar og var til lege idag. Bare måtte ha en bekreftelse derfra ;)

Jeg var nok gravid ja ;)

Skrevet

15 feb ca her...kjempe kvalm,fått halsbrann og en del stikkinger i magen..spes på høyre side.. trøtt

Skrevet

16. februar her!!!!

skal til lege 26. juni - tar det såpass tidlig pga ferie og fordi jeg skal få rekvisisjon til UL på sykehuset pga MA sist, så det er greit å være registrert...

Lykke til oss alle sammen ønskes

:-)

Skrevet

har termin 16 februar etter menstabellen ;)

fikk ikje komme til legen før 02.august :(

Skrevet

Hei=:)

Jeg har mens termin 17. februar. Vært hos legen i dag pga store menssmerter utenblødning. Alt var normalt=:) Kjenner kvalmen er i anmarsj! Gratulerer til alle som har en vinterspire i magen.

Skrevet

Har 5 feb, men maa bare si at 16 februar er en veldig fin dag aa ha bursdag paa!:)

Skrevet

Jeg har også termin 16. februar! jippi!! Så jeg sniker meg inn her og gleder meg til mange måneder på BIM igjen!

Skrevet

Jeg (vi) har også termin 16. februar iflg. terminkalkulatoren. Skal til legen når jeg kommer fra ferie 23. juni. Gleder meg og håper alt går bra... Må si jeg ikke tør glede meg så veldig... er så tidlig, men det er vanskelig. Går dere andre rundt og tenker på at det kan gå galt, eller er dere bare overlyklkelige?

Klem

Skrevet

Heisan. Har også termin 16.februar. Gleder meg, men tør ikke slippe jubelen helt før uke 12. Er ikke så lett å skjule graviditeten i og med at jeg har est ut allerede. La på meg veldig tidlig også i forrige svangerskap.

Et etterlengtet barn nr.2 er på vei:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...