Anonym bruker Skrevet 11. juni 2007 #1 Skrevet 11. juni 2007 4 mnd siden fødselen, og det ser heller ut som om jeg er 4 mnd på vei :-S Alt av klær ser ræva ut......Ååååååååååå!! Må bare begynne å trene nå da...
Bellanr1 Skrevet 11. juni 2007 #2 Skrevet 11. juni 2007 Du er ikke alene... følte meg sånn jeg også. Jenta er 9 mnd nå og enda så er det litt løst der...huff, jeg savner den flate magen min
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2007 #3 Skrevet 11. juni 2007 Samme her! 4 mnd siden jeg fødte også, og har stor gravid-mage, er så frustrert! Men jeg har håp fordi jeg leste at man begynte ikke å forbrenne fett på magen før 3 mnd etter fødselen. Kryss fingrene! Hvis ikke kommer jeg til å ta en plastisk operasjon, garantert. Er vant til å gå bare i trange gensere og det er håpløst nå!
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2007 #4 Skrevet 11. juni 2007 Nettopp derforhar jeg fått unger på høst og vinterstid, slik at det gåt flest mulig måneder til sommeren, he-he. Etter 6 mnd tid er det nok bedre, 4 mnd er litt tidlig. Regn med 1 år før du blir ordentlig fornøyd. Har du mullighet så gå mye og kutt ut brus og søtsaker (dersom du spiser det).
Mamsen til Silje Skrevet 12. juni 2007 #5 Skrevet 12. juni 2007 4 mnd siden her også og har trent Pilates et par uker nå,30min 3-4 ganger i uka og synes allerede det har hjulpet. Styrker rygg og får flatere mage. Kjekt med dvd,for da gjør jeg det bare når det passer meg og snuppa. Ikke gøy å gå med dissemage på stranda men vi får trøste oss med at det er tross alt ikke lenge siden vi gikk med en kjempemage..,og når jeg ser det lille nurket er det jo verdt det da:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå