Gå til innhold

Ny ul i morra...(forrige ul gikk ikke så bra)

Anbefalte innlegg

Så da får vi se om egget mitt har vokst(det ene de mente kunne bli til noe og om noen av de 8 andre har fått litt mer størrelse på seg).

Er spent på om jeg må øke dosen enda mer, eller om jeg er rede for uttak snart.

Føler meg som en ballong her jeg går og vagger....

Fortsetter under...

Nok en dose økning. Og fortsatt litt små egg.

Det ene har kommet opp i 16 mm,knapt. Og jeg har flere på gang som er bortimot 11 mm, altså totalt 5 egg som de vil gjøre sitt ytterste for å få til.(har jo 4 til på luringen som kommer smått etter og er på rundt 9 mm nå)

Jeg måtte opp i 300 ie nå. I og med at jeg har pcos så reagerer kroppen min desverre litt treigt på gonalen. Så her ble det nok en gang en ny pakke med 900 ie å sette.

Jeg selv er sliten, lei og motløs..

Jeg føler at fertilitetsseksjonen møter meg med stor forståelse, og at de gjør sitt ytterste nå for at jeg skal få egg på frys i tillegg.

Jeg ble spurt om jeg ville sette inn to eller ett egg, om jeg hadde tenkt tanken . Så så hun i papirene mine og vi ble enige om kun ett pga svak livmorhals.

Jeg føler meg som en stor vaggende gås nå, jeg er oppblåst, har mye vondt i magen(lyder bra for vekst av egg hehe)

Så her blir det stikking frem til torsdag, ul på fredag og så tipper jeg at jeg går Prior etter i næringa hehe!!!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...