Gå til innhold

Hvordan skal dere fortelle det til sambo??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Litt spennende å høre om noen har tenkt ut noen planer om hvordan de skal si det til sambo! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hihi, sist løp jeg ut med buksene på knærne og med testen i hånda, hihihi, jeg trengte ikke akkurat å si noe!!! :-D

Skrevet

Heheh! Er vel det som mest sannsynlig kommer til å skje meg også :) Ikke så lett å kontrollere seg under slike omstendigheter :)

Men jeg hadde tenkt å ikke si det til han med en gang jeg.. Jeg ville ha ventet til han var ferdig på jobb (for jeg tester jo om morran) Og så skulle jeg ha kjøpt en liten body som det står ett eller annet om "verdens beste pappa" eller noe, og så skulle jeg ha pakken den inn sammen med den positive testen :)

Skrevet

Jeg har ikke fått muligheten til å teste meg enda, men tenker at det hadde kanksje vært kos å vente på resultatet sammen? :)

Skrevet

Hørtes koselig ut Tinemor!

Mannen min satt i stua og visste at jeg testet på badet, krysset kom fram med en eneste gang :-)

Skrevet

ÅÅh så gøy! :)) Jeg prøver på nummer en jeg da, og har heller aldri vært gravid, men jeg kan bare forestille meg hvordan det er å se krysset!! Har bare sett minustegn jeg nå, og begynner å bli drit kje dem ...

Var det planlagt?

Skrevet

jeg har blitt gravid to ganger i det siste så neste gang vet jeg ikke om jeg kommer til å begynne å gråte eller hva jeg gjør..klarer liksom ikke å glede meg over en positiv test...(mista i jan og i mai)

så jeg aner egentlig ikke hvordna jeg skal fortelle det neste gang...men tror ikke jeg kommer til å teste før jeg vet at jeg er gravid uansett..

Skrevet

Barnet var høyt ønsket og planlagt ja :-) Var jo jeg som gikk til fotsone osv :-) Hadde ikke planlagt å fortelle om testen på noen spesiell måte, testet alltid da han var hjemme mens vi forsøkte :-)

Skrevet

Uff Stratosen, så leit å høre!!

Skrevet

Typen kommer nok til å henge over skuldrene mine i det testen blir tatt, men jeg har mest lyst til å pakke inn testen, en body og ett kort med verdens beste pappa eller noe slikt på. Og å dekke opp til en liten barnetallerken ved middagsbordet. Først kunne jeg tenke meg at han bare så den ekstra tallerkenen ved middagsbordet, og så gi at pakken før eller etter middagen

Skrevet

Ja stemmer det peekaboo!! :) Litt glemsk jeg.. heheh...

Uff så trist å høre stratosen.. Føler virkelig med deg.. :) Men ikke gi opp! Det blir din tur også! :)

Athene75: Det er noe slikt jeg har tenkt til å gjøre også! Men blir litt vanskelig siden sambo veit når jeg har ikm og skal teste, så han kommer nok til å sverme rundt meg den dagen.. Blir vanskelig, men jeg skal da prøve å få gjort det! :)

Skrevet

Jeg tester i morgen.. Er den positiv skal jeg vente til kvelden med å si noe som helst til sambo. Jegskal straks ut å hande en litn bamse med påskriften pappa, evt bare en nøkkelring. Denne skal jeg legge innpakket på puten hans før vi legge ross på kvelden. Jeg skal ikke si noen ting, bare legge meg med ryggen mot ham, lukke øynene og vente p reaksjonen. :)

Skrevet

ÅÅh så spennende!! :) Håper virkelig den er positiv for din skyld! :)) La meg høre hvordan det går da Sfinx`n

Skrevet

Åh, nå begynner jeg å glede meg til å vente på IKM....

Hehe, da jeg kom inn hit for noen dager siden hadde jeg ikke trodd jeg skulle lære så mye nytt....

Trodde det var bare å pøke på å så glede seg til TR ikke kom...

Men det her har vist seg for meg som en hel vitenskap!!

Nå har jeg mange små ting på veien jeg gleder meg til å erfare!

Snart ligger EL-tester i posten, da må jeg lære meg å bruke dem og... Nesten så jeg ikke har tid til å tenke på hva det egentlig er jeg skal - lage et barn.... :) hehe

Liker meg her inne jeg!!!:)

Skrevet

Du er ikke alene om å like deg her inne!! :)) Er kjempe koselig her.. Oxo kan man jo prate om det her.. Har jo ikke fortalt det til hele verden at vi prøver, for vi vil det skal komme som en overaskelse på venner og familie :)) Men jeg gleder meg så sykt mye til å få en positiv test!! Klare nesten ikke vente!! Er fortsatt 1 og en halv uke igjen til ikm(24 juni) åååh det er så altfor lenge til!! :)) Hvordan skal det gå med oss Trulte? Når vi ikk klarer og vente noen uker, hvordan skal det da gå å vente i 9 måneder på at den lille skal komme?? hehe...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...