♥2 små gull♥ Skrevet 11. juni 2007 #3 Skrevet 11. juni 2007 Jeg tok med men fikk beskjed om at det var unødvendig. De helte den ut.
rødhette* Skrevet 11. juni 2007 #4 Skrevet 11. juni 2007 Jeg hadde ikke med, men måtte ta urinprøve på kontrollen. Dette var kun fordi jeg skulle starte med p-piller, og at de da må ta graviditetstest først for å være helt sikker på at man ikke er gravid. Så hvis du skal begynne på p-piller må du det, ikke ellers.
♥2 små gull♥ Skrevet 12. juni 2007 #5 Skrevet 12. juni 2007 Jeg skulle også begynne på p-piller, men de ville ikke sjekke noe allikevel. Er nok veldig forskjellige rutiner fra legekontor til legekontor, men det beste er vel å ta med for sikkerhetsskyld, det værste som kan skje er jo at de heller den ut. Det er jo best med morgenurin, så ta med du, så får du bare se om de trenger den
Gjest Skrevet 12. juni 2007 #6 Skrevet 12. juni 2007 legen min ville ha det, hun sjekket for uv og sånt
Tiddelidu Skrevet 12. juni 2007 #7 Skrevet 12. juni 2007 Jeg hadde ikke med noen prøve, og ble heller ikke bedt om det. Jeg begynte heller ikke med p-piller, kanskje det er grunnen?
Maisie Skrevet 12. juni 2007 #8 Skrevet 12. juni 2007 Jeg hadde med. Spurte om jeg skulle ha det med da jeg bestilte timen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå